Hiç Bu Bana Bakmaz Deyip Sevmekten Vazgeçtiğiniz Biri Oldu?



oldu ben yakışıklı deyilim başkasının demesine gerek yok aynada biliyorum kendimi bir defa hoşlandım vazgectım red ederse zoruma gıtmesın dıye ama yakışıklı olmadığım için üzülmüyorum ilerde evleneceğim kişi gercekten dış guzelliğe bakmadan gelir sevgimiz kalıcı olur dıye düşünüyorum bide çok güzel kızların talibi adayı çok oluyor ee tabi aldatma işhmilleride beraberınde geliyor geneli böyle temiz ihanet etmeyen kızlara hiç lafım yoktur
@Lontano sende ölesin kardeşim
Tüm kızlar baktığı için , olmadı.
Ilk bakarken utaniyordum bana bakmaz diye sonra arkadaşları falan gördü baktığımı anladı gibi oldu sonra gittim yanlışlıkla ekledim sonra o da bakmaya başladı falan ama sonuç yok 😂
Kimseyi sevmedim ki bilmiyorum 😶
Cevap
61Cevap
dün başıma geldi bir olay :D bir kız vardı kafede ben nargile yaparken bakıştık bir iki dedim insanlık hali öyle bakar yani normal dedim.
bu bana bakmaz diye düşündüğüm zamandı :D bizim masaya oturdum sonra. arkadaş bana beni kesiyo dedi. dedim ki az önce de bana bakıyodu sanki derken ikimizde takip attık kıza. onu reddetmiş bana geri döndü. mesaj attım cevap vermedi demek ki harbiden bana bakmazmış :D
Ne hissediyorsam söylerim, kim olursa olsun vazgeçmem. Ne olacaksa olur.
bree olson'e türkçe mektup yazan bu kardeşi gördükten sonra. acaba ben düşündüğümde daha malmıyım diye çok şe yyaptım
www.egonomik.com/.../murat-yazgi-komik-mektup.jpg
Buna bana bakmaz dediğim olmadı ama genel olarak ole ilk adımı atan taraf hiç olmadım özgüven kırılması olmasından koltuğunda belkide
oldu evet. o yüzden hiç sevgilim olmadı. şimdiye kadar bekar gebericez sonunda :)))
Yürek laftan anlar mı kuzu , anlamaz ki , Allah yazarsa onun aşkı düşer gönlüne
Çok oldu çünkü çevrendeki "yakışıklı" kriterine girmediğini anlayınca ister istemez yaşanıyor
Olmadı, olması mümkün değil. Istediğimi elde ederim.
Yazık çok yazık.
@antaly_ali
"Yazık çok yazık." Derken?
Üzgünüm, yok bir şey.
2 3 yil önce yapmistim, simdi nasil pismanim gel bir bilsen
Sevmekten vazgeçilmez kendi elinde olan bir şey değil o
Hatta içten içe platonik aşık olursun soylemedikce. vazgeciyorsan sadece bir hoşlandıtidir
Benim başıma sürekli gelen bir olay bu bana bakmaz dediklerim hep bana baktı. Bu bana kul köle olur dediklerim de hiç bana bakmadı.
Oldu sevmekten vazgeçtim arkadaş olduk bir süre sonra sevgili olduk 😂
Bir kere olmuştu çevremdeki herkes o sana bakmaz dedi içip içip gittim okulda herkesin içinde açıldım kıza çocuklar haklıymış cidden kabul etmedi 😂😂
bakmaz dediklerim de baktı 😂 bana bakılıyosa herkese bakarlar ya 😂
Şansımızı deneriz, olursa olur olmazsa olmaz :D
Sevginin isteğe göre derecesinin belirlendiği bir şey olduğunu sanmıyorum.
Ben bana bakmaz diyerek değil baksa bile olmaz ben yapamam diyerek vazgeçerim içimde yaşarım.
Hayir her seferinde insan gibi sevdim ve sonunda kadar sevdim emek verdim
sevgi bakmak değildir sevgiyi dışta değil içte aradıkları zaman onlarda sevilecektir
oldu 1 kere meger 4 sene sonra bana asikmis :) genclik iste
Hiç bu bana bakmaz demedim...
Her baktığım baktı...
Bakmakla birşey olmaz ki 😂
Ben ne hissediyorsam direkt söylerim ama aşkın kapımı çalacağını hiç zannetmiyorum :D
Yok olmadı tipik türk erkekleri her halta bakar
Hiç böyle bir şeye yeltenmedim yani olmadı
evet oldu ama bakmama sebebi yaş farkıydı
Olmadı sevgim için hep mücadele ettim...
Böyle birseyi kullanmam gider konusurum.. :/
Öyle bir kızı henüz dogurmadi analar
Sevmekten degil de o insandan vazgecersin
Vazgeçmedim ama bakmadıznnznz
vazgeçmedim ama söylemedim de
Hmmm bilmem olmadı sanırım.
cokkk oldu bakmaz napim okadar güzeldiki 😐
evet ama cok pişmanım
Demedim ama cok ugrastigim biri oldu
Olmadı
Ben inantciyim seversem pes etmem
Bakan da iyi bakmıyor bıraktım artik
Afedersin s*ktirettim onu ne hali varsa görsün
Öyle biri görmedim henüZ
Oldu ya kız mühendis ben memur vazgeçtim kızdan
%95 öyle oluyo bana :'(
Vazgeçmek o kadar kolay değil.
1 tane kız oldu öyle. Fazla marjinaldi
Insanın canı bir sefer yaninca öyle oluyor
öyle bir ihtimal yok 😂
Kimseyi sevmedimolmadi
Hayır olmadı baktı da😁
Sen sin işte
Trol atım dedim yemedi
E hadi gg
Yok genel olarak sevemiyorum
Bakmasin platonik de severim guzel de severim hani
olmadı :D
Oldu
Hayır
Hic olmadi
olmadıı :)
Olmadi
hayır
Olmadı 😄
Olmadı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar