Senden nefret eden eski sevgiliyi nasıl tekrar kendine aşık edersin?

Biraz uzun oldu biliyorum ama anca anlattım kusura bakmayın. 1 yıldan uzun süren bir ilişkim oldu. 4. Aydan sonra ilişkide yaşanan kavgaların sıklıkları giderek arttı ve ona göre çoğu şeyin suçlusu bendim ve ben bunu kabullenmiyordum. Çok seviyordum ama kıskançlıktan sürekli kısıtlıyordum arkadaşlarıyla olan ilişkisini vs. En son yine bir kavga sonrası ben kendi haklı olduğumu iddia edip “Kendine gelene kadar konuşmuyorum seninle” dedim. 2 hafta yazmasını bekledim, yazmadı. En son yine dayanamadım sevgime ve ben yazdım. Yazmaz olaydım. Tartışma başladı yazmamla. Dayanamıyorum ilgisiz hallerine dedi. Bende ne cesaret bilmiyorum “iyi ayrıl ozaman” yazdım. “İyi tamam” dedi. Sonra “Bitti” mesajı geldi. Ben mal gibi kaldım. Gittim evine 4 saat kapısında bekledim. Gelmedi. En son zorla indirdim ama çok kararlıydı. Bende biraz alkollü. O bana beni artık sevmediğini söylüyordu. Ben nasıl dayanıyordum bilmiyorum. şu an söylese dayanamam. Sonra benim eve gitmemi söyledi direttim, gitmedim. En son annesi geldi. Birazda o konuştu benimle. “Şuan sinirlisiniz. İkinizde sakinken konuşun. Çok güzel ilişkiniz vardı bu kadar çabuk tüketmeyin.” Dedi. O ise halen “Bitti artık anne duymuyor musun?” Diyordu. Annesiyle resmen kardeş gibi olan birisini annesi gerçekten tanımıyor mudur? Tüm bunlara rağmen annesi bana “ o sinirli sakinleşince konuş seni seviyor halen “ diyordu. Hangisine inanayım. Ve benden nefret ediyor bile olsa tekrar nasıl kazanırım onu? Özellikle kızlar yorumlarınız önemli benim için.
Senden nefret eden eski sevgiliyi nasıl tekrar kendine aşık edersin?
Cevapla