Sevgiliniz işkolik olsa ve size hiç zaman ayırmasa bu ilişkiyi nasıl sürdürürsünüz?

#AşkKolikOlİşKolikOlma
#HepIşHepIşseGameOver
#HerŞeyinVaktiOlmalı

#AşkKolikOlİşKolikOlma
#HepIşHepIşseGameOver
#HerŞeyinVaktiOlmalı

Sürdürmem ya da ayrılırım dien kız arkadaşlarıma saygı duyuyorum
Sanıyorum ki bir çoğu halen öğrenci iş hayatına henüz başlamamışlar böyle düşünmeleri gayet normal
Türkiye şartlarında iş bulmanın zorluğu ve çalışma koşulları göz önüne alındığında hele bir de özel sektör de ise gerçekten çok zor olabiliyor
Ha bu karşıdakine değer vermediği anlamına gelmez sonuçta ekonomik olarak bir düzen olması lazım hayatın devamlılığı için
Bende işkolik biri bu durumdan her ne kadar memnun olmasam da gerçekler böyle
arkasında malı mülkü olan çalışmasamda hayatıma devam edebilirim diyenlere sözüm yok geride kalan arkadaşlarım ise çalışmak zorunda
Kız erkek olarak bu duruma saygı duyulmalı güven sağlandıktan sora bunun bir ayrılık sebebi olmaması gerekir die düşünüyorum
İşle aşkı ayırt edemeyen bir insanla yürümez hiçbir şekilde.
flörtümle asırı iskolik olduğu için henüz sevgili mertebesine bile gecemedik. bundan sonra da gecemeyiz ama onu cok seviyom :D
Dosyadaki evrakları tek tek yediririm ona😒Ne demek benimle ilgilenmemek nolamaz 😒
😂😂❤❤
Teşekkürler ❤😘
Cevap
68Cevap
Yalnız şöyle bir şey var, genel olarak işkolik bir insanın zaten sevgilisi olmaz bu yüzden bu " sevgiliye zaman ayırma" konusu olamaz!
O kadar yoğun olur ki kafası aşk meşk olaylarına çalışmaz!
@ititsme sabah 6 da kalkiyorum, ee yoğunum akşama kadar, kendime 20-30 dakika ayiracak zamanim vardir ( sadece) eee doğal olarak, bu zamanıda ara sıra siteye girerek harcıyorum, bu "işkolik olmadığım" anlamına gelmez ancakkkk bir sevgili emin ol 20-30 dakika zaman ayìrmanı istemez hep daha fazla ister!
İnsan sevdiğine ne olursa olsun kıymet verdiğini anlatacak bir mesaj, hissettirecek bir bakış atmalı... Tercihleri değişmiyorsa günahını almak istemem ama bir şeyler olabilir, seni sevene sarıl, seviyorsan! Mutluluklar, umarım dilediğin gibi olur..
İskolik demeyelim de, işleri fazlasıyla yoğun bir sevgilim var. Vakit buldukça arar, ben de çok sıkmam. Ki zaten gün içerisinde ben de çok müsait sayılmam.
Eğer işyeri gitmemin sorun olmayacağı bir yer ise, giderim yanına. Ben biraz daha fazla çaba gösteririm.
O zaman çok sinirli bir tanrıçaya dönüşürüm 😡😡😡
#KeyifliPaylasimlar
Ama simdi yumuşacık oldum ki 😍😍😘💋
Soğuk kış gecelerinde maalesef kariyerine sarılıp yatamıyorsun, o yüzden bunun bilincinde olmak lazım, ben olsam hatasını fark etmesini beklerdim
Bir sevgiliye çok uzun süre katlanabileceğimi düşünmüyorum. Vaktim güzel geçmiyorsa eninde sonunda biter. Ama evlilik gibi ciddi bir şey olsa kurtarmaya bakabilirim
Valla ben şahsen yapmam sevgilime de zaman ayırırım ama sevgilimin bunu yapması durumunda onu bir kaç kez uyarır işe yaramazsa terk etmek zorunda kalırım mlsf :/
nasıl bu ilişkiyi sürdürürsünüz demişsinde sürdüremessin ki benimle ilgilenmeyen herifi napıyım ben :D
Israrla kendime zaman ayırtırdım ama bir süre sonra bitecekse bu yoğunluk bir şey demem.
Ama kalıcıysa uykusundan bölsün banane ya
O iliski cok fazla yormaya baslar iki tarafi..
Bir taraf ilgi bekler bir taraf göstermez..
Sonrasi kavgalar ve yipranmalar baslar.. :/
Namusuyla calisiyorsa ona destek olurum ama Kendisi icinde zaman ayirmasini öneririm..
Dua edin işle güçle meşgul adam bulursanız milletin işi gücü p.. zevenlik olmuş canım sevgilim kazansın ekmek parasını diye düşünürüm boş insanın karı kız muhabbeti de fazla oluyor tecrübe edilmiştir.
Ben hariç çünkü çalışan insandan zarar gelmez işi gücü belli amacı bellidir akşam evine gelsin yılda da bir iki tatile gidelim yeter bana.
Yoo paylaşıma gerek Yok demedim ki ben ne zaman ne gerekiyorsa yönlendiririm ikimizi de dedim :)
zaman ayırttırırım ben kendime :) az ya da çok idare etmeye gönlü varsa insanın azı çok eder.
İlgi güzel bir şey mutlaka ama tek gerekli şey değil bence benimle çok ilgilenen işten güçten bir haber adamlar da oldu ama boş insan iyi değil gerçekten insanın hayatta amacı ideali olmalı. Bir erkeğin ne kadar çok boş zamanı varsa etrafında o kadar insan oluyor bu benim için çok daha büyük sorun.
Ya insan işkolik olup sevdiklerine ilgi alakadan kıstıktan sonra dünyası olsa ne farkeder , bak hersey yerinde olmalı bn yogun calışan bir memurum gece gündizüm calışma saatlerim belli degil ama ne yapar eder sevdiklerime vakit ayırırım aksi halde kayıplarım cok fazla olur bunu sadece eşe ilgi olarak düşünme coluguna cocuguna maddi imkan saglayıp vakit ayırmayan ilgiden mahrum eden o kadar cok ana-baba varki
Birsey olmaz para kazansin 😂😂😂 fazla mal göz cikartmaz 😁😁😁😂😂
Iskolik oldugu icin zaman ayiramiyorsa sorun yok. Hayatimizi bir sekilde kurtarmaliyiz ikimiz de.
Iste bu tam olarak benim. Işe verdiğim değeri zamanı bir kadına verebilseydim, şimdi boyum kadar çocuklarım mutlu bir yuvam olabilirdi. Itiraf ediyorum ben iskoligim
İş ayrı aşk ayrı. ikisine de zaman ayırmalı
Tabi bana ayırmazsa ölsün 😂
Seni de😂
İlgi göstermiyorsa, o ilişki yürümez.
Tabi düzelecekse sabır göstermekte fayda var. 😏
iş gerekli tabikide ama evde bir karim varsa ona daha cok zaman ayirrlim kesinlikle😊karim işten onemli dir benim icin
Yatak odasını ofisine taşır, seks oyuncakları alırdım.
Uzun süreli ilgisi olmazsa ilgisini çekecek birseyler bulurum seviyorsam ayrılmam
Sevgilim zaten işkolik ama bizim icin calisiyor sorun olmuyor vakitte ayiriyor
Öyle şey mi olur lan Nerede kaldı sevgi Nerede kaldı seks
seven insan zaman ayırır , sevmiyorsa oyalmasın kimse.
Vakit ayırmıyorsa zaten bir ilişki yoktur ortada. Cevap soruda
Sürmez ki o ilişki. Sadece şeklen bir ilişki olur ama içerik olmaz..
Melankolik olurum bende cjdndjjd gece gece espri yapıyorum yaa
Su resme bakip erkege lan malmisin diyr icinden geciriodr erkekler :)
sevgilim alkolik değil ya işkolik. bir sakıncası yok. vakit buluruz. vakit nakittir.
Konusurum anlayisli da davranırım sevdigi icin isle ilgilenmesi sorun degil ama 1 saati bile yoksa bana gitsin isiyle evlensin
Fedakarlık yapamayan insanla çabalasam bile yürümez.
Bu baslık benim esimi anlatıyo resmen.) sabah 6 aksam 12 tatil yok, bide kendi işi. Eve gelir uykunun hesabını yapar. Hic muhabbet etmez yaklasması için kawga etmek gerekiyoki basından savmak için sus payı olsun.
İşkolik karıda para bok gibidir.
3-5 kuruş atsın önüme, zaman ayırmamasını dert etmem..
onu bnu boş verde böyle bir hatun bu duruma düşürülürmü :)
baksana kadının yüzündeki ifadeye ve güzelligine yazık çok yazık :)
peki.
Sürdüremem herşey biyere kadar karşısındaki hayvn değil sonuçta
Bilmiyorum ya ayrılırım. diyeceğim ama bekara koca boşamak kolay başa gelmeden konuşmam doğru olmaz
Eve işi taşımasın yeter yoksa çalışkan olmasi kötü değil
Ilgisizlik ask yok demektir. Asik olan adam her turlu ilgilenir. Ilgisizlerle birlikte olmayiniz.
Bilmem hic iskolik sevgilim olmadi. İsten izin alip evde takiliyorduk<3
İş ayrı sevgili ayrı bir durum iş bir satten sonra bitip olduğu yerde kalmalı bence
sürdürmem..
ben bir eş diliyorum Yaradandan, lanet bir çilekeş değil..
Eğer gerçekten seviyorsa bir gün gelir beraber zaman geçirebiliriz
Sevdiğim kadına zaman ayıracak olmayacak kadar işkolik olsam evlenmem
Sürdürmem
Bir kızın istediği tek şey ilgi ilgi ilgi ilgi ilgi ilgi ilgidir
Kadının terketmesiyle sonuçlanıyor genelde ( erkeğin işkolik olduğunu varsaydım, tersi de olabilir)
ben öyleyim. O yüzden ilişkilerden uzak durdum şuana dek
Akillanmasi icin bir sure arra veridim. seviyosa eksikligimi hissedip illaki pisman olup pesime dusecektir sevmiyorsa ztn umursamaz
İş ve aşkı ayırt edemeyen biriyle birlikte olmam.
İlişki yürümez yürütmeyede çalışmam bu durumda çünkü sorunlar çıkmaya başlar
Sürdürürüm ama eğer ki bir çalışanıyla beni aldattıysa vay onun haline ☺😤
onun sekreteri olarak işe girerim 😂
nesi ayıp
neden
Sen harbi kadınsın alkış
Seviyorsam vazgeçemem.
Eve iş getirirse sorun olur ☺
Arada güven varsa sürer şekerim
O kadar işkolik iyi değildir. Bilemiyorum.
Is koligim sevgilim olmuyor ama mutluyum 😁
İşi ile kendine mutluluklar diler ayrılırım ☺
Beni seviyorsa vakit ayırır zaten
Geçici bir durumsa idare edebilirim ancak
benimki de bu yüzden yürümüyo sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar