7 aylık ilişkim benim yüzümden bitti geri nasıl barışabiliriz?

Onun yapma dediği, konuşma dediği herkezle konuştum, bir çok hata yaptım ve üzgünüm eğer 2. Bir sansım olsaydı çok iyi bir şekilde değerlendirirdim. Arkadaşlar yardım edin lütfen beni çok seviyor. Onun sakinleşip bana dönmesini mi bekliyim yoksa ben mi mesaj atayım onun bana geri dönmesi için ne yapabilirim lütfen yardım edin?
7 aylık ilişkim benim yüzümden bitti geri nasıl barışabiliriz?
Cevapla