2 aylık evliyim eşimle telefon ve oyun yüzünden tartışıyoruz?

Sürekli oyun oynuyor ve elinde telefon oysa ben beraber zaman geçirelim diye sosyal hesap bile açmıyorum kendime zaten akşam sadece 1-2 saat zaman geçirme şansımız oluyor. Dün akşam yine aynı şeyi yaptı oyun oynuyordu ona bir sıkıntımı anlattım derdimi paylaşmak istedim aaa öyle mi falan tarzında sırf laf olsun diye konuştu başını oyundan kaldırıp dinlemedi bile ben de o dakikadan sonra konuşmadım onunla ve o da oyun oynamaya devam etti odama geçip saatlerce ağladım kalbimi çok kırdı ama onun umrunda değil 3 saat oyun oynadı sonra geldi odaya arkasını dönüp yattı ve en acısı bunu paylaşacağım bir arkadaşım bile yok evlenmeden önce yalnızdim evlendim yine yalnızim
2 aylık evliyim eşimle telefon ve oyun yüzünden tartışıyoruz?
Cevapla