Hesabim yeniydi. Instagramda ya o anlik hata tabiki takipci kasiyordum. Çok fazla erkeği takiplemistim. Onlarda beni. O ara profilim açıktı. Benden hoşlanan kişiye istek attim hesabı gizli idi.
Hemen kabul etti. Normalde tanimadiklarini kabul etmeyen biri... Ama geri takiplemedi.
Acaba bu yaptığım hataları fark edio mı takiplemedi. Siz niçin etmezsiniz? Hoşlanıyor yani ama niye.
Hemen kabul etti. Normalde tanimadiklarini kabul etmeyen biri... Ama geri takiplemedi.
Acaba bu yaptığım hataları fark edio mı takiplemedi. Siz niçin etmezsiniz? Hoşlanıyor yani ama niye.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Donup bakmam bile
Ya niye ama kiz sanki kötü bisi mı yapmış.
Üzüldüm Şu an niçin peko
O kadar erkegi takip eden birisine neden bakayim ki benim hoslandigim sevdigim benim olmali hayatinda baskasini istemem ben
Ama hoşlanıyorsun. Kız sonradan instagram açmış ama yani erkekleri takiplio.
Yanı abi buda bir etken dimi hani geri takiplemedi ya? Uzuldum. Keşke keşke takiplemeseydim
Hoslandigim da olsa o kadar takip ettigi oldugu icin olmaz
Belki oda benim gibi dusundu ondan takip atmadi
Cok seviyorsam anlari takiptan cikarmasini isterim
Yanı hislerini belli etmez ve takiplemzsin kizi... peki okul açılcak bu hafta. Bana bakar mı abi :*( uzuluyorun
Ama konusmusluk yok 😂😂
Yanı bahanelerle var gerçekte ama uzun sohbet olmadı. Soramaz bence
Dikkatini cekersen baka bilir ya da sen takip attigin icin nasil olsa bu cepte deyip hic bisey yapmaya da bilir
Neden soramasin ki ben sorarim mesela
Sormadı. Konusmusluk yok ya ondandır hani samimiyet yok ama hoşlanıyor. Bahanelerle konusmusluk var okulda oda. Ama gt etmedi üzüldüm. Siz gibi düşünüyor ama bilmiyorum abi ya 🙄🙄
Biraz sabir et bakalim sende bir kac fotosunu begen iste
Takipten ciktim hemenn😂
Neden kib
Etmedi geri takıp uzuldum ondan... bna nasil konuscak bu.
Nasil konusacak derken
Yanı Şu an nolcak.. okulda gorurse bakarmi? siz kendiniz yerine koyun bir
Valla Şu an ne olacak bilmem okulda arkadas yardimi ile biseyler var mı yok mu ogrenirsin
Ayy korkuyorum.🙄🙄
Bana bir takip atsana sen