cahilce ve zavallı bence Koca paylaşmıyoruz ve bu bizim en doğal hakkımız Hiçbir kadın ALLAH'IN farz ve vacip etmediği çok eşliliği kabul edip başkasıyla yatan erkekle evli kalmak zorunda değildir. Kocamızın tek gülü olmaktan gayet memnunuz. Yeni aşklar edinemez. Kesinlikle bunu kabul etmiyoruz. Bence tek eşlilik saçma diyenin bu fikri saçmadır. Eğer saçma olsa ALLAH (c. c) insanı yaratırken bir Hz. Adem Bir Hz. Havva yerine Bir Hz. Adem iki kadın yaratırdı veya bir Hz. Havva iki erkek yaratırdı ve insanlığın böyle çok eşli bir sistem üzerinden çoğalmasını sağlardı. Tek eşlilik saçma diyenler aynı zamanda ALLAH'A (haşa) ben senden iyi biliyorum demiş olmuyor mu? Eğer saçma olsa neden Rasulullah (sav) ömrünün son senelerinde kadar tek eş ile yetindi? Hz. Fatıma kocasını paylaşmak istemedi ve koca paylaşmamanın kadının mutlak bir hakkı olduğunu günümüz e kadar sağlam bir delil olarak bize sundu. Hz. Ömer Hz. Ebubekir neden tek eşli idi
Seda sayanın programina katılan bu kadını tebrik eden kimdi biliyor musunuz? Tebrik mektubu cupheli ahmet diye bir hocadan gelmiş vi seda sayan bunu okumuştu. Utanç duyuyorum. çok eş yasal olsun diyen bu şahsi tebrik edenin ve edenlerin ahlakindan şupheliyim
Ben onun ne vasıfla kadınlar adına konuştuğunu hala anlamadım. Birilerinin maşası olduğu yönünde çok fikir var. Gerçekten de çok eş yasal olsun diye ortaya atlayıp, tek ey mi o da ne diyen birisi müslüman olmayabilir. ALLAH (c. c)'a tek eş mi o ne diye sorsa cevabını iyi alır. Hz. Adem ve Hz. Havva ile insan neslini yaratmak yerine bir erkek iki kadın da yaratabilirdi Allah (c. c).
En İyi Cevaplar