Uzaktaki bir kıza aşık oldum ama ayrıldı benden ve onu çok özlüyorum nasıl affetirrbilirim kendimi ona :(?

Merhaba arkadaşlar ben ocak ayında internet üzerinde bir kızı sevdim ama onu çok üzdüm hatalar yaptım ve en sonunda ayrıldı ve hala affetmiyor :( kaç ay oldu yalvarıyorum yakarıyorum affetmiyor :( her yolu denedim aklıma gelen ama affetmiyor :( kısacası kendimi nasıl affetirebilirim kendimi ona 😔😔
Uzaktaki bir kıza aşık oldum ama ayrıldı benden ve onu çok özlüyorum nasıl affetirrbilirim kendimi ona :(?
Cevapla