benim de başıma geldi de :D bilinçli mi oldu diye düşünüyorum :D



Boynunda değil öpünce yanağında kalıyor zaten ama öyle gezemez zaten buna acık bir toplum değiliz 😂
aklı başında olan bu resimdeki gibi dolaşmaz bu yanağa konan bir dudak izi değil netice de
Resmen kızı yemiş ya 😃
yemiş yemiş bitirmiş, akşama sancı başlamış :D :D :D :D :D
Hahaha 😃😃
Cevap
6Cevap
Gezdiririm tabi. Sahibi olduğu belli olsun 😌
:D beklediğim cevap :D kimi kadınlar böyle bakıyor olaya, yok sırtını çizerim yok ruj izi bırakıyım neymiş sahibi olduğu belli olsun :D çok kötüsünüz :D
neyse ki biz size böyle şeyler yapmıyoruz...
Vampir gibi görünüyorlar iğrenç
Asla kimseye göstermek zorunda değiliz.
Manasız bence bu yüzden hoşuma gitmez
Öne öyle damgalı gibi his değil
O ne öyle bakın ben seviştim kıskan der gibi.
Gereksiz 😀
Saçmalık.
Hayır 😑😒
hayır
İğrenç
igrenc
Iyyyyy
Reklama gerek yok.
Bıraktırmam
Kızı yemiş 😀😀
İğrenç
kadınlardan korkulur kanka dikkat et :D
Hoş bir durum değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar