😓😓"Allah'ım neden beni bu kadar çirkin yarattın?" diye sordun mu hiç?

Benim en büyük korkum isyan etmekti fakat artık dayanamıyorum ve isyan ediyorum.

Neden neden Neden? Böyle mi olmak zorundaydı? Beni hiç sevilmeyen bir adam yapmak için miydi hepsi?

23 yaşındayım çoğunuzdan büyüğüm gençler siz aşk meşk konuşurken ben kafamı eğiyorum yere utanıyorum kendimden yakıştıramıyorum bir kadını kendime ona neden bu eziyeti çektireyim ki diyorum. Offf offf

Neden Allahim neden? 😓😓😓
😓😓"Allah'ım neden beni bu kadar çirkin yarattın?" diye sordun mu hiç?
Cevapla