Ben 24 sevgilim 18 yaşında sizce yaş farkı çok mu?

Yeni çıkmaya başladık ama kafam yaşa takıldı biraz sormak istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorum aslında yaş farkı değildi. Çünkü yaş farkı ideal bence. Hem ben yaşıma göre birkaç yaş küçük gösteriyorum hem de kızlar erken olgunlaştığı için birbirimize göre idealiz. Karakter olarak ve uyum olarak mükemmeli yakaladığımızı düşünüyorum. Ki bu yaşıma kadar bu kadar mükemmel bir uyumu daha önce hiç yakalayamamıştım. Benim sorunum şuydu ; ergenlik 22 de bitiyor. Ergenliği bitince karakter olarak değişir mi ya da istediği erkek modeli değişir mi falan bunlar kafama takılmıştı.
Güncellemeler
+1 yıl
Genelde olumlu cevaplar gelmiş. Tüm güzel cevaplar için teşekkür ederim.
Ben 24 sevgilim 18 yaşında sizce yaş farkı çok mu?
Cevapla