Çok sevmenin karşılığı sevgisizlik mi oluyor hep?

Çok sevmenin sevgisizliğine uğradım ben...
Sen beni sevmedin ya... Ben de gidip herkesi sevdim ve herkese böldüm kendimi... Herkese az az düştüm ve kimseye yetmedim
Çok sevmenin karşılığı sevgisizlik mi oluyor hep?
Cevapla