İlk önce sakin olup, fevri davranmamam gerektiğine karar veririm. Mis gibi tatili burnumdan getirmiş sonuçta en fazla ne kadar sakin kalabilirsem.. Cehennemin dibine kadar yolun var derim ve sanki hayatımda bir süreliğine öyle birisi yokmuş gibi tatilimin keyfini çıkartırım. Tatil bitti ve eve geri döndüm diyelim. Bana karşı olan davranışları hâlâ aynıysa boşanmaya kadar gider bu mevzu 😁 gerçi bekara eş boşaması kolay gelir derler orasıda meçhul
eğer eşim veya sevgilim beni terk ettiyse ardından gidip gönlünü alırdım bir kaç gün sonra çok güzel bir yerde onu yemeğe çıkarırdım yemeği yedikten sonra tuvalete gitme bahanesiyle masadan kalkıp eve giderdim. hesabı iteledikten sonra beni aradığı zaman terk edilme öyle olmaz bebeğim böyle olur der telefonu kapatırdım
Peşinden giderim ve kalbini kırdığım için özür dileklerimi iletirim eğer tatil'imize devam etmek istemiyorsa onu yalnız bırakmayıp onunla birlikte geri dönerim çünkü benim için önemli olan tatil'in bile hayalini kurmamı sağlıyan eşim olurdu diye düşünüyorum.
Evlendiğim kadın zaten beni gerçekten seviyordur; Bende onu aynı şekilde birbirimize tolerans gösteririz ve tatilde terk edecek kadar büyük bir kavga etmeyeceğimizi düşünüyorum , zaten terk etmişse bitmiş demektir, boşanma davasına bile gitmem avukatımı gönderirim :)
gidenin yolu açık olsun der doğru avukatı ararım hiç bir kadın veya erkek ne kadar kızarsa kızsın bunu yapmamalı, evden kapıyı vurup annesinin evine gitse o başka tatilde eşini nasıl bırakırsın tek başına
bilmiyorum ama kafam karisirdi ve ilk kavgada cekip gidene hayatimi emanet etmek istiyor muyum veya hatanin neresinden dönsen kardir diyip ayrilir miydim, bilemiyorum
@Kovmiirem tamam önce topuğuna sıkarım baktım akıllanmıyor bacağına sıkarım sakat bırakırım agdjdbzvzn ama öldürmem yani 😊 Neyse çok bildirim yaptık seni kovirem
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşinizle tatile çıktınız ve orada sorunlar yaşayıp kavga ettiniz, sizi oracıkta bırakıp geri döndü. Ne yapardınız?
En İyi Cevaplar