Neden her çalıştığım yerde kız arkadaşın var mı? Diye soruyorlar?

Ben şimdiye kadar birçok şirkette çalıştım. Özel hayatım hakkında konusmayı sevmeyen biriyim ama girdigim her şirkette istisnasız patronundan, elemanına kadar kız arkadaşın var mı diye soruyorlar. Kimisi direk soruyor, kimi dolaylı olarak ağzımdan laf almaya çalışıyor. Mesela yönetici kadın, sen hiç mesajlasmiyorsun sevgilin yok mu dedi gülerek, isyerindeki kızlar birden dikkat kesildi bana doğru. Başka bir şirkette yine yönetici kadın, falanca kişinin sevgilisi varmış diye konu açarken, birden bana dönüp senin sevgilin var mı diye laf almaya çalıştı. Zaten arkamdan konusuyorlarmis acaba sevgilisi var mı diye. Napicaklar öğrenip ilginç?
Neden her çalıştığım yerde kız arkadaşın var mı? Diye soruyorlar?
Cevapla