Bir erkek sevgilisi varken neden eski sevgilisine yazar?

Eski sevgilim ayrıldıktan 10 ay sonra mesaj atıp yaptıklarından dolayı kendine çok kızgın olduğunu söyledi. Aklınca bunu dediği zaman ben onu affedicem. Ve zaten şu an beni aldattığı kızla birlikte.. O kadar şey yaşamamıza rağmen halen onunla arkadaş kalıp görüşebileceğimi düşünüyor ona artık konuşmaylım dememe rağmen o konuşmadan sonra 3 kere daha mesaj attı boş boş. bir insan bunu neden yapar hele de sevgilisi varken?
Bir erkek sevgilisi varken neden eski sevgilisine yazar?
Cevapla