Her attığınız mesajı inceleyen kontrol manyağı bir sevgiliniz olsaydı tepkinizi nasıl koyardınız?

Ay ne sinir bozucu bir şeydir bu yarabbi... :/ Çıldırırdım ben herhalde :D
Her attığınız mesajı inceleyen kontrol manyağı bir sevgiliniz olsaydı tepkinizi nasıl koyardınız?
Kısasa kısas, aynısını ben de yapardım, o zaman bıkardı
Ay ben gelemem öyle şeylere, ayrılırım!
Baksın ne olacak, amaan, kısıtlanmak güzel...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Her attığınız mesajı inceleyen kontrol manyağı bir sevgiliniz olsaydı tepkinizi nasıl koyardınız?
Cevapla