Bu durumu yaşadım sevgililerimde ve öğrendiklerim :
Bazıları kendi yaptığı için o da yapıyo mu diye kontrol ediyo,
bazıları kendine karşı güvensiz ve sürekli şüpheyle yaşıyo,
bazıları da evde ailede çevrede yaşadığı baskı duygusunu sevdiği diğer kişilerde uyguluyo
hepsi problem çözümü tehdit bak bu konu canımı sıkıyo aramız açılmasın diyosan yapma benim sevgim sadece sana diyerek çözülüyor :)) ama yıpratıyor ilişkiyi ve kolay değil
Bunun sevgiyle alakali oldugunu zannederdim hep. Ta ki hayatimda gercekten seven, böyle olmayan biri cikana kadar. Kiskanirdi ama mesajlarimi kontrol edecek kadar degil. Belki bikac ay da 1-2 defa aldi telefonu o da resmimizi cekmek icin falan yani. Ben derdim hic mi merak etmiyosun. O da neden ki, kendimle ilgili güven problemim yok, sana da güveniyorum ne gerek var diyordum. valla hakliydi 😄😄😂
bu karşıdaki kişiye güvenmediğin anlamına gelir böyle şeylere tahammülüm yok yapmaması için uyarıda bulurum devam ederse belli bir süre sonra bu iş ayrılıkla sonlanır sonuçta ben sana sevgilim olarak belli bir güven besliyorum sendende aynısı bekliyorum bana güvenmen gerekiyor
valla biriyle sırf gözüme hoşgeldiği için sevgili olamayacağım için o kişi de sevgilim olmazdı basitçe 😄 Öyle iş mi olur. "bindin sıklın mı vır :(" diye diye milletin her şeyini öğrensin o zaman. Arkadaşım bana güvenip bir şey anlattıysa sevgilime mi anlattı. Bana anlattı. Böyle sevgilileri olan arkadaşlarla da araya mesafe koyuyorum zaten. Sonuçta benim de özelim biriyle konuştuklarım başkasını ne ilgilendirir, istesem gider sevgilisine anlatırdım. Töbe ya
Gerek kalmazdi telefonum her daim ortada durur zaten yanlıș birsey yapmam. Hos olmaz bakmasi Ama illaki bakacaksada bakar zaten sorarim illaki neden guvenmedigini neden baktigini Ben hayatta kurcalamam bir yanlisi varsa cikar zaten ortaya, Ben Boyle gordum annem dahi babamin telefonunu kurcalamaz
İsterse alsın telefonumu 1 hafta yanında taşısın yine bişey demem aynısını bende yaparım ki buna itiraz etmemesi lazım. Bu güvensizlikte değil aksine hiçbirşeyimi saklamıcağım için onunda hiçbirşeyi saklamaması gerekir. Herşey ortak kullanılabilmeli
Eğer telefonumu karıştırmasına izin verirsem ayrılık yakındır, telefonumda gizli şeyler olduğu ya da olmadığıyla alakalı değil. Gizemi yitirdiğim için artık ona çekici gelmemeye başlarım ve terk edilirim. Siz kadınları çözmek çok basit aslında! :)
benim sevgilim bakıyor WhatsApp mesajlarımı görebileceği uygulama bile var telefonda hiç rahatsız olmuyorum bende bakıyorum sonuçta saklayacak birşeyimiz Yok neden rahatsız olalım 😌
bir ilişki varsa birbirlerine güvenleri olmalı. yoksa telefonla kontrol etmeler falan çok büyük olaylara gebe olabilir. şizofren bile olur insan aman aman
Böyle insanları düzeltmek zor kendine güveni olmayan karsisindakinide aşağılara çekiyor malesef ben denedim sakın musade etmeyin uyarın olmuyorsa ayrılın.
davranış ve hareketlerinden rahatsız oldugun kişi nasıl sevgilin oluyor? veya aynı şekilde bende uygularım diyorsan sevgili olmak formalite mi? cocuk cocuk seyler ya sevgili nedir onu öğrenin önce
demekki gizleyecek biseyleri var ama sana güvenmiyor ve senin gizleyecegin bisey olmasin diyor 2. durum ise gormeni istemiyordur gizli olmasa bile ama o bakmak istiyordur
Mesaj ya da telefon kurcalamışlığım hiç olmadı. Fakat bundan korkan rahatsız olan insana da güvenilmez şahsen. Saklayacak bişeyiniz varki rahatsızsınız. İnsanlar çok ilginçleşti gerçekten
En İyi Cevaplar