Erkeğine "öküz/odun" gibi diye hitap eden kadına nasıl muamele edilir?

Erkeğine

Sen erkeğine "öküz/odun" de, sonra incelik bekle.. Hakettin mi ki inceliği?

Sen öküz seversen, sana öküz gibi davranır.. Erkek seversen, erkek olur..

Şunu kadınlar kafasına soksun:
"Kadın duygusal varlıklardır, erkek mantıksal.."

Romantik olmak kadına yakışır, erkeğe de kavvamlık (koruyan, kollayan)..

Oldum, olası nefret etmişimdir, kadınların kocalarına bu yakıştırmalarını..

Sen otluktan, çiçek olmayı başardın mı ki, erkeğe odun diyorsun.. Olmamış senden..

Yine çok öfkelendim.. 😒

Erkeğine "öküz/odun" gibi diye hitap eden kadına nasıl muamele edilir?
#Vesselam
Erkeğine "öküz/odun" gibi diye hitap eden kadına nasıl muamele edilir?
Cevapla