24 yaşında güzel bir okuldan mezun mühendisim, güzel bir maaşım ve işim var. eşim 22 yaşında lise mezunu çok güzel bir kadın. 4 ay önce evlendik. Görücü usulü tanıştık 6 ay flört ve söz dönemi oldu sonra evlendik. ben kendisini çok sevdim. Evliliğin ilk 1 ayı güzeldi her şey, ancak sonradan bana hep soğuk davranmaya başladı, pek konuşmuyor hep kısa cevaplar veriyor, mutfaktan çıkmıyor. Bilmiyorum neden böyle yaptığını anlamıyorum kendisi benim ilk sevgilim aynı zamanda. Ondan önce kimse olmamıştı. İlişkimiz boyunca bir kere bile kötü davranmadım, hep onu mutlu etmeye, isteklerini yerine getirmeye çalıştım. Niye bana davranıyor. Kendisi ile konuşmayı denedim ama pek sallamıyor beni.
Sanırım boşanmak zorunda kalacağım.
Sanırım boşanmak zorunda kalacağım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar