4 aylık evliyim, eşim beni sevmiyor hep soğuk davranıyor ne yapacağım?

24 yaşında güzel bir okuldan mezun mühendisim, güzel bir maaşım ve işim var. eşim 22 yaşında lise mezunu çok güzel bir kadın. 4 ay önce evlendik. Görücü usulü tanıştık 6 ay flört ve söz dönemi oldu sonra evlendik. ben kendisini çok sevdim. Evliliğin ilk 1 ayı güzeldi her şey, ancak sonradan bana hep soğuk davranmaya başladı, pek konuşmuyor hep kısa cevaplar veriyor, mutfaktan çıkmıyor. Bilmiyorum neden böyle yaptığını anlamıyorum kendisi benim ilk sevgilim aynı zamanda. Ondan önce kimse olmamıştı. İlişkimiz boyunca bir kere bile kötü davranmadım, hep onu mutlu etmeye, isteklerini yerine getirmeye çalıştım. Niye bana davranıyor. Kendisi ile konuşmayı denedim ama pek sallamıyor beni.

Sanırım boşanmak zorunda kalacağım.
4 aylık evliyim, eşim beni sevmiyor hep soğuk davranıyor ne yapacağım?
Cevapla