Her oluş nasip işidir. Kimi kırk yıl bekler açılmaz , kimi eşikten geçerken açık bulur kapıyı?

maalesef benimki hep kapalı
Her oluş nasip işidir. Kimi kırk yıl bekler açılmaz , kimi eşikten geçerken açık bulur kapıyı?
Cevapla