Hoslandiginiz kizi ne kadar düsünürsünüz gün icerisinde?
Yani sürekli düsünür müsünüz, yoksa arada bir akliniza mi gelir? 🙄🙂
Yani sürekli düsünür müsünüz, yoksa arada bir akliniza mi gelir? 🙄🙂
Yeni hoşlandığım kızsa ooooo varya her an her saniye düşünürüm. Game Of Thrones izlerken bile aklıma gelme ihtimali vardır yani 😂 ama zamanla kıza alıştıktan sonra ilk gün ki kadar geldiğini söyleyemem 😏
Aciklayici oldu bayagi 😂
Kiza nasil alisiyorsun peki? 🙄
Yani diyelim ki tanimiyorsun kizi, sadece sürekli bakisiyorsunuz 🙂
Bakışma sıklığımıza bağlı o 😏 ama genel anlamda düşünür emin ol 🙊 konuyu biraz daha açarsan daha fazla yardımcı olabilirim 👍🏼
Nasil acayim konuyu? ☺
Daha fazla detaya girebilirsin mesela 😊
Sürekli düşünülmez elbette.
İşimiz gücümüz var veya okul var.
Bunlara engel olacak şekilde sevilmemeli bir kişi.
Senin hayatını etkiliyorsa, geleceğini sıkıntıya sokarsa, yanlıştasın demektir.
Ama sıkca gelir aklina, öyle mi? 🙄
E tabii ki, gereken görevler yapılınca kızla hayâllere dalarsın. Ne güzel güldürür yüzünü, ah ah çekersin içinden, ne güzeldir sevmek. :))
😁
Ne güzel dedin ☺
Her anında düşünürler inan bana :S
Nereden biliyorsun bunuuu 🙄☺
Cevap
44Cevap
ee bir sabah kalktigim hayallere dalmisim uyanir uyanamz sadece tavana bakarken haberim olmadan 2 saat geçmiş oda telefon calmasa daha devam edecektim
Bayagi hoslanmissin sennn ☺
6 ay sevgili olup 6 ay da ayri kalinca ve unutmak istemeyince yani güzel ama ya çok sey katti bana ozellikle su 1 2 ayda su 1 2 ayda tamamen ben kendime geldim eski halim cok cocuksu sacma bir kisilik vardi
Ne güzel, herkes eski sevgilisinden böyle bahsetmiyor..☺
Iyi birisin belli 🙂
aslinda bahseder ama ilk zamanlar bende nefrrt kustugum anlar oldu asamalari var kabul edemem ayrilmaya inanmama sonra nefret etmek sonra intikam alma duygusu sonra sakinlesmek herseyi kusunca aniden gelen şeyleri sakinlesincr düzgün bir kafayla düşünüyorsun gecmise bakinca guzel gunlerde be diyip geciyorsun olmayinca olmuyor naparsin
Böyle olmali ztn, yani basta nefret etsen bile kimseyle bunu paylasmamak lazim.. ne olursa olsun o kisiyle bir zamanlar birlikteydin ve seviyordun.. bu yüzden kötü konusanlara kizarim ben 🙂
kötü konusanlari geç ifsalayan vs var onlari hic anlamıyorum neden abi? sana guvenmis sirlarini vermis ya da bazi özel seyler yasamisin açığa vuruyorsun ne kazaniyorlar anlamiyorum
Aynen.. cok kalitesizce bir davranis 😕
ya şimdi gerçekçi olun boşsan, müzik dinliyorsan, sigara içerken işe ara vermişsen gelir ama çalışan adamın ona bile fırsatı olmaz
dusunurler. Tabi ki yogunluk olmadiginda yani isten gucten kosusturmadan ya da o an ki oncelik durumuna gore evet tabi ki dusunurler.
Hoşlndığım kız olsun 7/24 düüşünürdüm heralde aklımdan çıkmazdı...
Olmadi mi hic hoslandigin? 🙄
Gecmis olsun.. bosver, sen daha iyilerine layiksin ☺
Tam olarak anlamadim 😂🤔
Neyi anlardim 😅
Sürekli onunla yaşarım güne onunla başlar onunla bitiririm oyuzden değer görmem hiç
Sevgilinden bahsetmiyorum ☺
Sadece hoslandigin bir kizi, yani sürekli bakistiginiz kizi gün icerisinde ne kadar düsünürsün? 😊
Bir gün elbet bunun degerini bilen cikar karsina insallah ☺
Hmm.. bosver, sen böyle yapmaya dvm et.. dogrusu da o ztn 😊
Aynen böyle dvm 😊😉
sürekli düşünürüm artık karşı taraf bile sıkılır bu durumdan o dereceye geldik
glebilebilebiliyor:) günün nasıl geçtiğine bağlı olarak yoğunluğu değişebiliyor..
hoşlandıgım kızı gün içinde çok düşünürüm hoşlanıyorum sonuçta yani
biz düşünüyoruz da hanfendiler gece kıçlarını kırıp çok rahat uyuyorlar.
Hoslanmakla ne alaka simdi, onu anlamadim 🤔
biz olnları çok düşünüyoruz da onlar iplemiyorlar bile anlamında söyledim.
Hmm.. yoo iki tarafli hoslanma varsa neden o da düsünmesin ki ☺
hoslanma derecesine bagli :)
Nasil yani, bir erkekte nasil anlarim bunu? ☺🙄
Derecesini degil 😂
Yani en belirgin özellik nedir, erkekler hoslaninca yani?
Adini bile bilmedin bir kiz olsa, yani no falan yok, sadece sürekli karsilastigin biri 😂
Nasil anlarim? 🙄
Niye öyle dedin ki simdi? 😂😂
Yorumun öyle demiyor ama 😂😂
Muhtemelen utangacsin sadece 😊
Olsun, her sey nasip kismet ☺
Onu ne kadar istediğimize ve elimizdeki imkanlara bağlı...
Hoşlandığım olsa her saniye gelir
Demek öyleee.. yani erkekler de bayagi düsünüyor ozmn 🤔☺
Yorum icin tskler ☺
Hoslandigin kisiyi düsünmek güzel bir sey bence..😊
tamam iste, genel olarark güzel ztn 😂😂
gelir, biz de insanız :)
Erkekleri pek bilmedigimden sordum, yoksa estagfurullah, tabii sizler de insansiniz ☺
Sıkıntı yok, rahat ol lütfen :)
Sagol 😊
Rica ederim her zaman :)
ben çok düşüyorum aklımda hep
Ne güzelll ☺
hoşlandığım yok sıkıntı yok tağam mi
😂😂
Öyle oldugunu var say.. yorummmm lütfennn😁☺
Gelebilir. Gelir. Gelmeli :D
gelir tabiki biz taşmıyız
Yok estagfurullah 😂
Ama bilmedigim icin merak ettim ☺
Hangi sıklıkta gelir aklina? 🙄☺
😂😂
peki tskler ☺
Niye? 🙄
değişir meşgulse düşünmeye bilir
Kişiye ve ilgisine göre değişir.
Gelir tabiki
Hangi sıklıkta peki? 🙂
Demek öyle 😊
Tskler 🙂
benim aklımdan çıkmıyor
Yogunsa fazla gelmeyecektir Bossa sık sık gelir
sürekli düşünürüm ben is yeri de çalışırken bile
niye hatırlattın şimdi durduk yere? :)
Neyi? ☺
arada aklınıza gelir mi dedin ya, aklıma getirdin işte. :)
Benim günlerce geliyor
ilk günler hep sora 1,2
31 çekerken...
İster misin bunu
Haha ha ha guldurdun beni
@Hollandman 😃😂😂😂
Ya simdi bu paylasim gerekli miydi sence? 😒
Tabiki de gerekli bebeğim
İster misin deyiver hele 😃
Sorumu kirletmez misin lütfen.. isin gücün mü yok 😑😠
Renk katmaya geldim be
Ne kirletmesi
Çok ayıp yaptığın 😉
Yeterince renkli olduguna eminim, senin yaptigin cok sacma, bunu sen de biliyorsundur, bundan da eminim 😒
Hayır bilmiyorum
Yüzün bebeksi kalçan küçükse geleyim içeri. İster misin?
aşk varsa merak dan
aşk yoksa y... k dan gelir
gelmez bence
Neden peki? 😊
kısmet evet
her zaman
Düşünürüz
Ne kadar? 😊
Ilgilenmek derken?
Henüz hoslanma sirasindasiniz diyelim vesadece bakisiyorsunuz sürekli 🙄
Ne kadar düsünürsün onu? (Iki taraf da hoslaniyorsa)
Hmm peki, tskler 😊
Henüz hoslanma 😊
Benim gün icerisinde cok geliyor aklima, acaba o ne durumda diye cok merak ediyorum 🤔☺
Birbirimizi tanimiyoruz maalesef 😅
Ne gezer nosu bende 😂😂
sürekli karsilasiyoruz ve bakisma oluyor.. yani sıkca karsilasiyoruz.. hoslamdigini belli ediyor ☺
Ama iste ne kadar sıklıkta düsünüyor beni acaba diye düsünüyorum 🙂
🙁
niyeee?
Efendi cocuk, biraz da cekingen galiba 🙂
Nomu da vermeyecegimi az cok tahmin ediyordur 😉☺
Sabah sabah moralimi bozmaz misin lütfen 😛
Pesimist misin, hayirdir 😂
Benden niye ötürü olsun, asil senden ötürü 😛
Nasil yani? 🙂
Niye? 😂
Foto falan yok 😉😊
Napcan ögrenip de 😂
😂😂😂😂
Sabah sabah isin gücün mü yok kardes 😂
Iyi tatiller ozmn 😊
gelir.
Gelir
gelir tabi
Illaki gelir
evet o da gelir
Hoşlanıyorsa gelir
Geliirrr
benim. soruma care ne olur
Ben düşünmem
Hadi canim 😂
O niye?
hemde binlerce defa
Gelir
Sık sık aklına gelir
bilmem onlara sor
Sordum 😂
Gelir tabi
Gelir
hep gelir
her zaman
Gelir
Gelebilir
Neden sadece gelebilir? 🤔🙄
Gelmez meme gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar