"Dünyamın merkezisin" dediysen, sıkıntı büyük! Sevdiğiniz insanı hayatınızın merkezine koyar mısınız?

İlişkilerde yapılan en büyük yanlışlardan biridir, partnerini hayatınızın merkezine koymak. Varınızı yoğunuzu tüm dünyanızı ilişkinize partnerinize adamanız sizi yıpratır. Bu yıpranmışlık ilişkiye yansır ve ilişkide dengeler değişir.

Şüphesiz ki sevdiğiniz insan sizin için çok değerli ve çok önemli. Ancak hayatınızı oluşturan parçalardan sadece biri! Hayatınızın tümü değil!
"Dünyamın merkezisin" dediysen, sıkıntı büyük! Sevdiğiniz insanı hayatınızın merkezine koyar mısınız?
Partnerinizi hayatınızın merkezine koyar mısınız?
Sizce bu davranış şekli, ilişki ve kişinin iyiliği açısından sağlıklı mıdır?
"Dünyamın merkezisin" dediysen, sıkıntı büyük! Sevdiğiniz insanı hayatınızın merkezine koyar mısınız?
Cevapla