Aynı anda birden çok erkekle konuşmak neden farkı anlaşılır?

2 kişi yazmıştır ikisini de tip olarak beğenmişsindir ikisiyle de konuşur tanışırsın. İşler ilerleyince yani tanıdıkça uygun olanıyla sevgili olursun diğeriyle de muhabbeti kesersin

zaten bu sadece tanışma değil mi. Aynı anda 2 kişi yazmışken tanımadığım biri için neden diğerini harcayayım ki? belki s. lağın teki çıkacak diğeriyse çok iyi biri çıkacak boşu boşuna reddetmiş olmaak var. sonuçta sadece TANIŞMA sevgili olmuyoruz


neden farklı algılanır?
Aynı anda birden çok erkekle konuşmak neden farkı anlaşılır?
Cevapla