2 kişi yazmıştır ikisini de tip olarak beğenmişsindir ikisiyle de konuşur tanışırsın. İşler ilerleyince yani tanıdıkça uygun olanıyla sevgili olursun diğeriyle de muhabbeti kesersin
zaten bu sadece tanışma değil mi. Aynı anda 2 kişi yazmışken tanımadığım biri için neden diğerini harcayayım ki? belki s. lağın teki çıkacak diğeriyse çok iyi biri çıkacak boşu boşuna reddetmiş olmaak var. sonuçta sadece TANIŞMA sevgili olmuyoruz
neden farklı algılanır?
zaten bu sadece tanışma değil mi. Aynı anda 2 kişi yazmışken tanımadığım biri için neden diğerini harcayayım ki? belki s. lağın teki çıkacak diğeriyse çok iyi biri çıkacak boşu boşuna reddetmiş olmaak var. sonuçta sadece TANIŞMA sevgili olmuyoruz
neden farklı algılanır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar