Sizin de "Üniversitede sevgili yapma" diye akıl veren babanız oldu mu? Ne yaptınız?

5 yıllık bir bölüm okuyorum.2. sınıfa geçtim. Geçen babam 'Okulda erkek arkadaş yapma'dedi.20 Yaşıma geldim. Artık kısmetimi belkide bulacağım ya da karşıma çıkacak. Kafama göre birisini bulursam tabiki bırakmicam. Babam gerçekten ciddimi anlamıyorum. Güvenmediği içinmi soyluyor okuldakilere?
Birini bulsam ve bunu anlasa bana güveni sarsılırmı ilerde?
Sizinde Üniversitede "Sevgili yapma" diye akıl veren babanız oldumu ? <br />Ne yaptınız ?
Sizin de "Üniversitede sevgili yapma" diye akıl veren babanız oldu mu? Ne yaptınız?
Cevapla