5 yıllık bir bölüm okuyorum.2. sınıfa geçtim. Geçen babam 'Okulda erkek arkadaş yapma'dedi.20 Yaşıma geldim. Artık kısmetimi belkide bulacağım ya da karşıma çıkacak. Kafama göre birisini bulursam tabiki bırakmicam. Babam gerçekten ciddimi anlamıyorum. Güvenmediği içinmi soyluyor okuldakilere? Birini bulsam ve bunu anlasa bana güveni sarsılırmı ilerde?
Sizin de "Üniversitede sevgili yapma" diye akıl veren babanız oldu mu? Ne yaptınız?
Olmadı çünkü babamı küçük yaşlarda kaybettim 13 yaşımdayken abimlerin üzerinden cevap vereceğim 2 tanesi de kızına bu konuda karışmadı hatta abim en iyisi beraber aynı okulu bitirip evlenmeleri dedi 2 çocuğu içinde yani çocuklarının reelde bir beraberlik kurmalarını ve evlenmelerini istiyor diğer abimin kızının da sevgilisi oldu bu dönemde İngiliz olduğu için 4-5 yıl erkek arkadaşıyla aynı evi paylaştı çocuk kumarbaz çıktı ve bunu yeğenim ilişkinin son yılında öğrendi aynı evi paylaşıyor olmalarına rağmen yapılması gerekeni yaptı çocuğu terk etti. Baban sana ya da okuldaki arkadaşlarına güvenmiyor ne yapacak seni turşunu mu kuracak abim kızımı 25 olunca evlendiririm diyor yani sen de eninde sonunda evleneceksin her gün aynı havayı soluduğun, uzun süre birbirinizi gözlemleme fırsatı bulduğunuz bir ortamdan daha iyisi olamaz milyonlarca genç çift yine üniversite sıralarında aşkı ve kariyeri buluyor. Paşa paşa kabullenecek bir gün yuvadan senin uçacağını o da biliyordur senin yaşında bile birçok genç kız hem evli hem okuyor hem de çalışıyor onun gözünde hala küçüksün babanı bir ara uyandır 20 yaşında aklı başında kararlarını kendisi adına daha iyi verebilen bir evladı olduğunu anlasın yoksa işin zor.
Akıl falan vermedi ama sevgilimi öğrendiğinde ben öyle serserileri bilirim gibisinden laflar söylemiş (daha ağır bir laf yazamıyorum😂😂) benim tanıdığım kızım bir haftaya tekmeyi basar dedi ve 2-3 hafta zorladım ve gerçek yüzünü gördükçe tiksinip ayrıldım.. Baban erkekleri daha iyi tanıyor niyetlerini de biliyor o yüzden seni korumak istemesi normal cidden seviyeli bir şey bulursan kaçırma ama hep aile kontrolünde olsun iki tarafın da aileleri bilsin. Ama bence ünide öğrencilikten başka bir şey yapma😂😂😂 ne sevgilisi yaa
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
babanın haklı yanları çok var bunu hem cinslerimi kötülemek için demiyorum kızlarında kötüsü iyisi vardır ama üni. bir de şehir dışında okuyorsan ''bazı erkekler'' niyeti bozuyor ve açıkcası siz kızlar bunu anlayamıyorsunuz ya da konduramıyorsunuz tabi ki düzgün erkek bulma mevzusu çok ayrı bir şey ama diyelim ki karşına çıktı öyle biri ya da öyle düşündüğün biri hep aranda mesafe olsun bir çizgi olsun ''okulda kızların çokk düzgün diye övdüğü erkeklerin çok yamuklarını gördüm''
egerli okumak istiyorsan sakin ola hayatina kimseyi sokma. ama okusamda olur okumasamda diyosan o zaman istedigini yap. cunku istesende istemesende fakinda olsanda olmasanda okulunu etkiler, ki 5 yillik yani guzel bir bolum olmali.. bunu heba etme derim.
Asıl üniversitede bulmazsa ileride bulma şansın azalıyor. Üniv ortamı daha iyidir. sonra ortamlar azalıyor. Babalar öyledir kızlarını paylaşmak istemez. Kızım sevgilin olsun diyecek hali yok. O yüzden siz babanıza kulak asmayın. Uygun birisi olunca anlarsınız
2 kez orgun universiteye gittim , hic birinde de ciddi iliskim olmadi , kavga ettik krolar gibi kapisina dayanmak yerine derslerle gaza geldim ortalam geldi 4 ustunden 3.85 😀 okula gittigim var ama derslere girmiyorum sadece sinav calisiyordum 😀
Üni sevgililerinin çoğu sıkıntı bence ya gerçe aşkı bulmak büyük ihtimal ama kendini bir bataklık çıkmazında bulmakta bir o kadar büyük bir ihtimal, bence baban uyarıda bulunmuş gerçi sende 20 yaşındasın bilirsin birşeyleri.
Benimde uniyi kazandigimda çok başımın etini yemişlerdi her gelen onu yapma buna dikkat et herkesle arkadaş olma sevgilin olmasin derslerine yoğunlaş vs artık dinlemiyordum bile bir süre sonra konuşup konuşup gidiyorlardı
Sevgili bulman. Araba bakmak gibidir. Herkes derki araba kışın alınır. Hayır araba ucuzladığı zaman alınır. Bazen Mart ayındada fiyatlarda oynamalar olur. Sevgilide öyle bulduğun an alırsın. Nokta
En İyi Cevaplar