Sevgilim memur olmazsan evlenemeyiz dedi. Ayrılmakla doğru mu yaptım?

Eski sevgilimle 3 yıldır birlikteydik ve bu kış nişanlanıp önümüzdeki yaz evlenmeyi düşünüyorduk. Kendisi bana 1 hafta önce benim memur olmamı istediğini memur olamazsam bile iyi bir işe girmem gerektiğini yoksa evlenemeyeceğimizi söyledi. Neden böyle yaptığını sorduğumda ise kendi maaşının iyi ve rahat bir hayata yetmeyeceğini bu yüzden benim de çalışmam gerektiğini ancak iyi bir iş veya memurluk olması gerektiğini söyledi. İyi bir işim olmazsa ya da memur olamazsam evlenmeyecekmişiz çünkü geçim sıkıntısı çekmek istemiyormuş tatile gidebilmek araba alabilmek rahat bir hayat yaşayabilmek istiyormuş. Ben de bunun üzerine bitirme diye ısrar etmesine rağmen ilişkimi bitirdim ancak hata mı ettim?
Sevgilim memur olmazsan evlenemeyiz dedi. Ayrılmakla doğru mu yaptım?
Cevapla