Sevgilim zamana bırakalım dedi, nasıl gönlünü alabilirim?

Onu çok seviyorum, yaklaşık 6 aydır aramız kötü ama. Kavga ettik bence ben haklıydım. Biraz ağır konuşmuş olabilirim. 1 ay hiç konuşmadık sonra ben gittim barışalım dedim. Bence zamana bırakalım dedi. Dedim artık herhalde tamamen ayrıldık ve bir daha yüzüne bakmamaya karar verdim. 3 gün sonra merhaba dedi gülerek, sonraki günler gelip yine konuşmaya hatta espriler yapmaya başladı. Ama çok kırılmıştım zamana bırakalım demesine biraz soğuk davrandım. Yine de pes ermiyordu ama arama sorma filan yok mesaj hiç yok. Sadece gördüğünde gelip konuşuyordu. Ha bir de bazen trip attığı da oluyordu neden haber vermiyorsun şunu filan diye. Eskisi gibi oşmaz demeyin lütfen 5 yıllık ilişki bu. Sadece durumu düzeltebileceğim fikirler rica ediyorum sizden
Sevgilim zamana bırakalım dedi, nasıl gönlünü alabilirim?
Cevapla