Hoşlandığım kızın arabası var benim yok, bu aşk imkansız mı?

Ayrı dünyaların insanı mıyız? Arabam yok diye, servis kullanıyorum diye beni eziklerse ben naparım... 😦

O da beni sevsin diye illa krediyle taksitle araba mı almam lazım! :/

Lütfen ey vicdan sahibi ks halkı, her şey para mı?
Hoşlandığım kızın arabası var benim yok, bu aşk imkansız mı?
Cevapla