İlkokul arkadaşıma aşık oldum? Kızlar tavsiye verebilir misiniz?

Aynı yaştayız lise bitti ikimizde üniversiteyi kazandık. O Konya ya ben İstanbula gidiyorum. Yaklaşık 4 senedir yani lisenin başından beri telefon vs şeylerle konuşuyoruz. Son 3-4 aydır kendisinden hoşlandığımı farkettim. Bu arada telefonda veya normal hayatında en samimi olduğu erkek benim (en azından öyle diyor ve güveniyorum). Bazı özel konularda konuşabilecek kadar aramız yakın (adet, abaza erkekler, sapık kızlar vs). Şakaya karışık söylüyorum ve o da karşılık veriyor ama şaka olduğunu biliyor diye tahmin ediyorum. Hoşuma gitmediği halde bana kardeş, kardeşim diyor (sebebi kızları kardeş olarak görmeyi hoş bulmuyorum, dost daha demek daha iyi geliyor). Okul başladığında müsait bir zaman yanına gitmeyi düşünüyorum. Belki açık açık söyleyedebilirim ancak onun fikirlerini merak ediyorum. Ne diyorsunuz? Açılmalı mıyım yoksa ne yapmam gerek?
İlkokul arkadaşıma aşık oldum? Kızlar tavsiye verebilir misiniz?
Cevapla