Üniversite ortamında yüzlerce genç ve güzel kız varken, birçok kızla tanışabilme ve ilişki yaşayabilme imkanın varken üniversite sonrasında insanın çevresinde doğru düzgün karşı cins kalmıyor, çevredeki karşı cinsler iş ortamındaki 4-5 yıllık sevgilisinden ayrılmış 10-15 tane 25+ kadınla ya da ailenin bulduğu evde kalmış çirkin kızlarla sınırlı kalıyor. Bunlar da genelde evlenmelik efendi erkek arayan güvenilmez tipler oluyor. İşini, maaşını, arabanı duyunca yakınlaşan tipleri saymadım bile.
İşin daha da kötü yanı bir daha üniversite ortamı gibi bir ortamla karşılaşma şansının olmaması, olsa bile artık o tip ortamlar için fazla yaşlı olmak. Pek çok kişiden gördüğüm kadarıyla üniversite sonrasında durum böyle.
Üniversite ortamından kız buldunuz buldunuz, bulamadan çıkarsanız yandınız, o zaman işler tamamen b*ka sarıyor, iyi fırsatları artık geri dönüşü olmayacak şekilde kaçırmış oluyorsunuz. Sizce de durum böyle değil mi?
Ergenlerin cevaplarını dikkate almayacağım, büyüyün ondan sonra cevaplarsınız.
İşin daha da kötü yanı bir daha üniversite ortamı gibi bir ortamla karşılaşma şansının olmaması, olsa bile artık o tip ortamlar için fazla yaşlı olmak. Pek çok kişiden gördüğüm kadarıyla üniversite sonrasında durum böyle.
Üniversite ortamından kız buldunuz buldunuz, bulamadan çıkarsanız yandınız, o zaman işler tamamen b*ka sarıyor, iyi fırsatları artık geri dönüşü olmayacak şekilde kaçırmış oluyorsunuz. Sizce de durum böyle değil mi?
Ergenlerin cevaplarını dikkate almayacağım, büyüyün ondan sonra cevaplarsınız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar