Erkekler, Eski sevgiliniz Wp de size çevrimiçiyse sizde çevrimiçi kalır mısınız?

Nerden biliyorsun sana çevrim içi olduğunu diyeceksiniz biliyorum. Buna inanabilirsiniz beni bu ara takip ediyor özellikle ortak arkadaşından whatsapp durumlarıma bakıyor falan. Ben ilk önce çevrimiçi olarak karşılık verdim ama bu ara kaçıyorum hatta Wp ye girmemeye çalışıyorum. Sizce hangisi doğru? Hatta geçen hesabımı sildim ama arkadaşlarım sürekli mesaj attıkları için geri yükledim.
Erkekler, Eski sevgiliniz Wp de size çevrimiçiyse sizde çevrimiçi kalır mısınız?
Cevapla