Sizce eski sevgilim mi istek attırıyor arkadaşlarına?

1bucuk yıldır sevgiliydik. Ayrılalı yaklasık 2bucuk ay oluyor. Ayrıldıktan sonra beni bütün her yerden engellemişti. Ama tabi benim yüzümden. Sürekli mesaj attim. Gerizekali gibi yalvardım. O engelledikce gittim baska hesaplardan yazdım tabi hic dinlemeden onlari da engelledi. Bu yaptıklarımdan Şu an cok pismanim. O an ki psikolojiyle sağlıklı düşünememişim cidden. 1bucuk aydır falan hic bir sekilde takip etmiyorum mesaj da atmıyorum yani bıraktım onu. Ama bu seferde en yakın arkadaşlari eklemeye basladi. Kabul etmedim bu sefer bir diğeri istek atti. Onuda kabul etmedim. Bugün bir arkadaşı daha atmış. Açıkcası işgillendim. Bu zamana kadar istek atmayan cocuklar simdi neden ardı ardına atıyor. Sizce eski sevgilim mi attırıyor? Kabul edeyim mi?
Sizce eski sevgilim mi istek attırıyor arkadaşlarına?
Cevapla