Bıktım Artık Neden Hayatımda Kadın Yok Neden Hep Erkek Ha Ne Yapabilirim?

Arkadaşlar Hayatımda Hiç Kadın Yok var ama internette tanıştığım benden yaşça büyük vede Hiç Bir Düzeyde İlişki Yaşıyamayacağım İnsanlar Gel Gelelim Çevrem Ve İş ortamım Her Yaştan Erkeklerle Dolu Artık Çok Bunaldım Ve Bıktım Duygusal Bir Erkek Olmamdan Ötürü SAP Ortamı Beni dahada Bunaltıyor Oysaki Kibar Ve Mütevazi Fiziksel Olarak gideri Olan Erkeğim Yardımcı Olursanız Sevinirim?
Bıktım Artık Neden Hayatımda Kadın Yok Neden Hep Erkek Ha Ne Yapabilirim?
Cevapla