benim oldu,12 yil onceki platonik cocukluk askim, sehir disina gittim, dondugumde gidip herseyi itiraf edecektim askimi ama dondugumde yoktu ve uzerinden 12 yil gecti, ve izine ulasamadim, ayni bu fotografdaki gibi, bende bir resmi bile yok , o sadece hafizamda?
Bende bir fotografi bile yok, o sadece hafizamda dediginiz biri oldu mu hic :) ?
En İyi Cevaplar