Erkek arkadaşım 2gündğr hiçbişy yazmadan sürekli görüldü atıyo hatta istemiosan söyle dememe rağmen bişy yazmadı sizce neden
Söyler
Söylemez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlişkinizin durumuna bağlı kaç yıllık geçmişiniz olduğuna birbiriniz için ne kadar önemli olduğuna bağlı eğer tamamen bitirmek istiyorsa elbette söyler sıkıldım senden boğuluyorum artık huzursuz mutsuz ediyorsun beni der.. Kırıcı olmaktan kolay ne var ki eğer söyleyemiyor da düşünüyorsa o zaman sen onun kolayca feda edebileceği biri değilsin demektir ki bu iyi bir şey.. Biraz zaman ver ki değerlendirsin sen özlet kendini biraz da o seni merak etsin.. Anladığım kadarıyla başka şehirlerdesiniz dolayısıyla başında senin bilmediğin dertler de olabilir yahut sana anlatamayacağı sıkıntıları olabilir ailesiyle ilgili sorunları olabilir üzgünken seninle konuşup senin canını da sıkmak istemiyor olabilir hemen kendi üzerine alınma bu durumu..
Hayır biz 1ay dan beri konuşuyoruz aynı okuldayız ama hiç konusmuslugumuz yok sadece uzaktan bakısma işte şu an okul olmadığı için wp dan k hiçbi sorun yoktu gayette esprili iyiydik yani
Dün wp girdiğimde onun resmi yerine babasının resmi vardı bu kim dedim abim dedi ama arkadasıbada babam demiş yani bana yalan söyledi nedenini de söylemıo söz bile vermişti oysaki bişey olduğunda anlatcam die. ama onu unutabılecegımı dülünmüyomu ki sonuçta birden kayboluyo ve soğuma ihtimalimde var aslında bunu düşünmüyomu insan der sorunların var knsmayalım ben buna da razıydım ama o susmayı tercih etti..
Bence biraz zaman vermelisin daha henüz tanışmamışsınız bile doğru düzgün.. Sen kırıcı olmaktan çekin yani kırıcı sözler sarfetme.. Bırak biraz zaman geçsin eğer anlatmak isterse zaten anlatacaktır hazır olduğunda.. İstemiyorsa belki uygun bulmuyordur seninle paylaşmayı içinde bulunduğu durumu.. Babasının resmi olması da tuhaf belki de babasını kaybetti kimbilir.. Sen sadece sana güvenebileceğini söyleyebilirsin.. Zamana bırak gerisini o halleder..
O zaten bana gğvendigini söylüodu hep bir derdim oldgnda söz anlatırım falan diyordu ztn
O konuda bir sıkıntı yok anlatıodu önceden de derdini.
Ben soğumuş olabileceğini düşünüyorum
Kendin söyledin ya 1 aydır konuşmaya başlamışsınız ki bu bir insanı tanıyabilmek için çok kısa bir süre.. İnsan bu dakikası dakikasına uymaz önceden anlatabileceği şeyler vardır ki anlatmış ama şimdi anlatamayacağı şeyler yaşıyor belki.. Negatif düşünmektense biraz zaman vermek daha mantıklı.. 1 ay birinden soğuyabilmek için de kısa bir süre bence..
Soğumuş ve genelde erkek soğuduğunu bu şekilde belli eder. Mesajı vermiş sana bir şey demesine gerek kalmamış ki
Ama istemiosan söyle dedim yine görüldü attı dediklerime tamam dedi hep
burada mısın
söylemiyor sen inanma bu ankete. cidden kaç defa yaşadım hiçbiri açıkça söylemiyor. soğutmaya çalışıyorlar ya da görüp cevap vermemeler felan valla bak
Aynen göeüpte cevap vermiyo aynı ben:(
böyle istemiyorsan diye yazıp egousnu yükseltme yazma şımartma
Cevap
6Cevap
Evet, sevmiyor. Ama söylemiyor işte, kendin bitir istiyor. En iyisi bitirmen, hiç ilgilenme, bitti gitti.
Söylemiyorsa zaten ya üzmek istemiyordur, ya da aptalın tekidir.
Söylemiyor aynısını yaşıyorum
Söylemeyen emin değildir ya da korkak.
Söylemez totosu yemez
Ben de çok merak ediyorum soruyorum yok diyor
soylemez
Söylemeli
Söyler
yaşın doğru mu
Hayır 17
ciddimisin
Ewt
iyi
site geneli sahte olduğu için şaşırmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar