Seven erkek uykum var deyip bir kızı üzüp uyuyabilir mi rahatça?

Erkek arkadaşımla konuşuyorduk ufak çaplı bir tartışma oldu ki İnan'ın hiç büyümez bişey bana direk off ayşe (isim orijinal değil ) dedi iyi geceler ben yattım dedi ve gitti bense üzgün bir şekilde kaldım yani beni üzüp nasıl rahat rahat uyur ki? Ben yapamam ben sabaha kadar konuşur karşındakinin üzgün uyumasına izin veremem🙄 Moralim bozuk sürekli gözlerim dolu dolu oluyo o böyle yaptıkça. Ne aşka inancım kalıyo ne de bizim iyi bir geleceğimizin olduğuna.. Ayrılacak kadar kötü değiliz ama çok iyi de değiliz. Napıcaz bilmiyorum başka şehirde olma ihtimalimiz var o zaman ne olur hiçbir fikrim Yok malesef. Eskiden böyle değildi değişen ne?
Seven erkek uykum var deyip bir kızı üzüp uyuyabilir mi rahatça?
Cevapla