Yıllar önce beni seven bir erkek hasta oldugum için üzülüp ağlamıştı ne yapacağımı bilemedim ve değerli hissettirdi kendimi. Daha sonra yine beni seven biri vardı. Arkadaştık ama nazikçe onu reddetmiştim benim için neredeyse her gece ağlıyordu balık erkeği birde duygusal olurdu zaten. Başka biri beni özlediği için ağladı. Bunlara karşı hissim olmasa da değerli hissettirmişti ve arkadaş olarak yanında olmak istedim. Sevdiğim de beni sevdiği için beni üzdüğü için ağlamıştı öyle işte yani ağlamasın diye çabalamıştım
yo eğer tanısan hiç öyle biri değiller. Sadece biri balık burcu olarak çok duygusal biriydi. O öyleydi diğerleri öyle değildi. Hatta biri zar zor utana sıkıla söyledi ağladığını. Biri de bu zamana kadar çok nadir ağladığını ama benim için sık sık ağladığını söylemişti
Veda konusmasi yaparken aglamisti, beni ortada birakip baskasiyla nisanlandi. Ben konusmaya gittigimde yuvani kur cok mutlu ol bir daha senin gibi sevmicek kimse beni diye turk filmi tadinda bir sahne yasamistim. O an askindan agliyor diye cok uzulmustum agla agla icim cikmisti. Ama yok sevse zaten gidermi baskasina
Eski sevgilim ağlamıştı ayrılmak istiyorum diye biraz vicdanıma oynadı genç olduğum zamanlardı üzüldüm ayrılmadık baktım olmuyor telefonda bitirdim. Üzücüydü yani birde karşı tarafı üzmek istemiyorsan daha çok üzücü oluyor
Bunu yaşadım gerçekten aşırısını hep düşünmüşümdür erkekler gerçekten de sevdiği için mi ağlar yoksa arada onlar da mı bunalıma girer diye asla cevabını bulamıcam sanırım
Ağlar ağlar seviyorum diye başkasına gider. ya da ağlar ağlar bir bakmışsın canı başka seye sıkılmış ondan ya da ağlar gerçekten seviyordur nasıl ayırt etceksn simdi al başına belayı
1. aglayan kişi beni sevdigini bilmiyordum okul degistirirken ogrendim baska okula gecince sehir de degisince arkamdan aglamis haberim yoktu beni sevdigini 2. ise o zaten herkesi seviyordu daldan dala nasil kabul edeyim birgun benim icin aglar diger gun baska bir kiz icin yani
yok suç degil tabikide ama karsiliksizda insani aptallastiriyor yani ne zamana kadar boyle devam edecek mesela ben 3 yil boyunca hic bikmadan yeniden asik olurmuşcasina birini sevdim ama karsiliksiz olarak ki o ben tek onu severken 3 yil boyunca o ise 3 yilda 6 sevgili degistirdi yani karakter meselesi
zor deme wallah ben diyordum ondan baskasini sevemem unutamam falan diyordum ama bir zaman sonra oyle biri cikarki karsina onu unutturur bir zaman sonra sana ben yasadim cunku
Analiz yapmaya çalışıyorsun ama yaniliyorsun beni tanisan yaptığın analizin yanlis olduğunu anlarsın ama oyle degil cidden oyle degil gel gelelim sen yaptığın analizle kendini anlattin aslında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar, Sizin icin gerçekten ağlayan bir erkek oldu mu ve bir erkek gerçekten sizin icin aglasa hüngür hüngür ne düşünürsunuz?
En İyi Cevaplar