Sevdiği kız için 100 sayfalık kitap yazan bir erkek ve onun ölümü. Hangi günahımın cezasını çekiyorum ben?

İlkokuldan beri aynı sınıfta olduğum biri vardı. Liseyi farklı okuduk, üniversiteyi de ama aynı şehirdeydik fakat beni göremiyordu. Beni 7 yıldır seviyormuş. Arkadaşlarını da tanırım, kimseyle sevgili olmamış ve öyle kızlara bakan biri de değildi gayet alımlı olmasına rağmen.

Ben bilmiyoordum beni sevdiğini, bana hissettiklerini, anılarını 100 sayfalık bir kitaba yazdı ve bana verdi. O kadar güzel yazmıştı ki, yürekten yazıldığı belli ediyordu kendini. Bundan 2 gün sonra çeşmenin üzerinden baş aşağıya düşerek beyin kanamasından öldü. Onun yazdıklarını zaman zaman okurum ve her okuyuşumda da ağlarım.
Güncellemeler
+1 yıl
1 yıl oldu ölümü
Sevdiği kız için 100 sayfalık kitap yazan bir erkek ve onun ölümü. Hangi günahımın cezasını çekiyorum ben?
Cevapla