Evi arabası yok diye annem sevdiğim adama beni vermiyor. haklı mı?

Kendine bunu mu layık görüyorsun hiçbir şeyi yok diyor. ayrıl diye sabah akşam kavga çıkartıyor. Bu arada 28 yaşındayım. siz olsanız ne yapardınız?
Evi arabası yok diye annem sevdiğim adama beni vermiyor. haklı mı?
Cevapla