Sevgilimle disari cikinca hesabi hep ben oduyorum. Ne yapabilirim?

Selam dostlar, kesinlikle cimri bir adam degilim oncelikle. Uc bucuk dort aydir bir iliskim var. Iliskinin baslarinda sevgilim bir kere kahve ismarladi, ben de hoslanmiyorum boyle seylerden sen ismarlama bir daha tarzi bir seyler dedim. O gunden beri hesabi hep oduyorum. Elini cebine dahi atmiyor. Ancak calismiyorum, ogrenciyim ve bu duruma bir cozum bulmam gerek. Acik acikta soylemek istemiyorum. Onu incitmeden nasil soyleyebilirim, ne yapmaliyim?
Sevgilimle disari cikinca hesabi hep ben oduyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla