
çok zor bir başlangıçtır. eskisinden kurtul, yenisiyle tanış, kendini anlat, onu tanı, zaman ayır, huylarını öğren, düzen kur. siz bu süreçte engin hayat tecrübenizle neler yapılmasını tavsiye edersiniz neler yapıyor neler yapıyorsunuz?

Bağlanamama sorunum var kolay silebiliyorum. Genelde başlangıçta anlattıklarının yanılma payınıda göze alıyorum ileride olan sorunlarla başacıkmama yardımcı oluyor. Hayal kırıklıgı falan olmaz yani
gönderebilsek noktayı koyucaz da gönderemiyoruz ki...
O ne demek peşini bırakmıyor mu
evet doğru anlamışsın
Eş Sevgili
eş maalesef
Ne getiriyor bu durum a iliskiyi
herşey... psikolojik baskılar, şiddet, maddiyat.
Şiddet varsa olay başka haklısın kurtulma isteğinde
Ya nokta koyarken kalemin ucu kırılıp virgül koyarsak üstelik silgi de fayda etmiyorsa
Cevap
0Cevap
Dürüstlük ve karşılıklı güven çok önemli
Aynen oyle
En başta güven herşeyden once
Guven yoksa ilişki biter ve saygı
Kimseyi hayatına almamak en iyisi
Kimsesiz hayatını olur😊alın verin ekonomiye can verin
Hiç başlamasın en iyisi😏😏
Ağzı sütten yanmış yoğurt yer iken ufleyen aşık mottosu 😊
Nereden bildin yoğurt yediğimi ☺
Biri söyledi 😊hiç yanilmaz
Kimmiş o biri😊
Adı hayat 😊soyadı tecrübe
Vay vayy😊
Aklıma takıldı sormadan edemedim😊gerçek anlamda mı yoğurtmu yiyordunuz o an
Evet yoğurt yiyordum 😊
Afiyet olsun güzel tesadüf 😊 üflemiyordun haralde
Teşekkür ettim 😊 Afiyetle yedim uflemiyordum tabiii ki☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar