Karşı cinsle muhabbet kuramıyorum, göz göze gelmekten korkuyorum, benim sorunum ne?

ben normalde çok konuşkan ve iyi muhabet kuran biriyimdir ama endüstri mesleğe gittiğimden beri kızlarla konuşamıyorum suratlarına bakamıyorum sevdiğim kızla muhabbet kuramıyorum sokakta yürürken bile birinle gözgöze gelmekten çekiniyorum gözgöze gelmek ayıp bişeymi acama birinin gözünün içine bakmak kabalıkmıdır birinin suratına bakmadan konuşmak kabalıkmıdır çünkü birinle yüzyüze konuşurken içimden gözlerimi kaçırmak geliyo bana göre birinin yüzene bakarak konuşmak veya gözünün içine bakarak konuşmak o kişiyi rahatsız edebileceğini düşünüyorum mesela kimi insanlar var bön bön bakarlar birinin arkasından ama sonra bakarım obikaçgün sonra adam almış o baktığı kişi takmış koluna bana tuhaf geliyo eğer böyle giderse kesinben yanlız kalırım off biraz uzun yazdım galiba ama içimden geleni döktüm ohh be dünya varmış :D
Karşı cinsle muhabbet kuramıyorum, göz göze gelmekten korkuyorum, benim sorunum ne?
Cevapla