"Rebound" olmayın! Bir ilişkide yara bandı görevi gördüğünüzü nasıl anlarsınız?

Kimileri uzun ilişkiden çıkınca kendine gelemez, eve kapanır, belki depresyonun sınırlarını bile zorlar. Ama bazıları vardır ki, "çivi çiviyi söker" mantığı ile birini unutmak için başka ilişkilere yelken açar. Hemen ciddiye almadıkları, geleceği düşünmeyecekleri yeni bir ilişkinin peşine düşen bu kişilerin buldukları sevgililere ise "rebound" deniyor...
"Rebound" olmayın! Bir ilişkide yara bandı görevi gördüğünüzü nasıl anlarsınız?
"Rebound" olmayın! Bir ilişkide yara bandı görevi gördüğünüzü nasıl anlarsınız?
Cevapla