Kimileri uzun ilişkiden çıkınca kendine gelemez, eve kapanır, belki depresyonun sınırlarını bile zorlar. Ama bazıları vardır ki, "çivi çiviyi söker" mantığı ile birini unutmak için başka ilişkilere yelken açar. Hemen ciddiye almadıkları, geleceği düşünmeyecekleri yeni bir ilişkinin peşine düşen bu kişilerin buldukları sevgililere ise "rebound" deniyor...
"Rebound" olmayın! Bir ilişkide yara bandı görevi gördüğünüzü nasıl anlarsınız?
Bence bu kötü bir şey değil. Birincisi sırf yeni bir ilişkiden çıktı diye 6 ay-1 yıl başkasını sevemez diye bir şey yok, insan hayatında çok kez aşık olup sevebilir. İkincisi senin için çabalayan insanı zamanla daha da çok seversin ve senin için önemli olur. Yani bir insanı seviyorsan zaten ona yara bandı olmak istersin o da bunu fark ederse senin sevgine karşılık verir. Geçmişe bu kadar takılı kalmayı doğru bulmuyorum.
O seni sallamıyor sen niye umursuyorsun eşşek misin veya onun kölesi misin o seni çoktan silmiş kendine sensiz bir hayat kurmuş sen de aynısını yap ve üstünü çiz
Bilmiyorum unutamadım geçmişte dediği şeyler anılar aklıma takılıyor ve şu an tam tersini yapıyor dediklerinin değişmiş baya hayatımada uzun süredir biri girmedi şanssızım biraz belki ondandır
Kimileri derken bu bşr bayandır %90 erkekler bir süre kimseye yakınlaşmaz gerçekten sevdiyse. Bayanlar da ayrılacağını kafaya koyduklarında ayrılmadan birini (yara bandını) buluyor ayrılıyor. Özellikle bayanlar yalnız kalmaktan çok korkuyorlar.
Bence bu yapılan çok büyük yanlış sevmediğin birini seviyormuş gibi yaparak daha büyük yanlızlıklar yaratıyor kendine insan. Kendini kandırıyor yani...
Çok yanlış abi hiç düşünmüyorlar seni üzdü ayrıldı gitti. Yeni birini bulup neden karşındakini senin yaşadıklarını yasatiyorsun git evine kapan başkasının günahına ahını alma. Benim dusuncem bu
En İyi Cevaplar