Abisine sürekli aşkım diyen kız kardeş hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben tek çocuğum kardeşim yok o yüzden size danışmak istedim. Sevgilimin kendisinden 4 yaş küçük kız kardeşi sevgilimle mesajlasirken sürekli aşkım diye hitap ediyor. Normalde çok önemli bir durum değil gibi çok önemsemedim başta ama arada bir değil her hitapta aşkım napiyosun aşkım bilmem ne vs. Açıkçası mesajlarda her cümlesinde aşkım şeklinde hitap etmesi biraz beni rahatsız etmeye basladi. Ben nasıl sevgilime abi demiyorsam onun da askim dememesi gerektiğini düşünüyorum. Abisi olan veya kizkardesi olanlar sizde abi-kardeş ilişkisi nasıl sizce bu durum normal mı?
Abisine sürekli aşkım diyen kız kardeş hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla