
Bunu instagramda hikaye yapan kız bu paylaşımiyla ne kastedmeye çalışıyor sizce

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok da güzel şeyler yaşamıyorum, sevdiğim insanlardan ayrılmak durumunda kaldım ve bu durumdan hiç de hoşnut değilim demek istiyor olabilir.
Bu arada fotografdaki değil fotograftaki* kıza uygun oldugunu sanmiyorum
Nasıl yani neden uygun olduğunu sanmıyorsun ki?
Kız edebi seyler paylasiyor sen daha kelimeleri duzgun yazamiyorsun🙄
Yazdığı hastag'a bak😄
O yanlış yazmış ama sen bu kelimeyi hep boyle kullaniyorsun burda boyle kullandiysan
Benzesmeyi bilmiyorsun yani
Böyle bir genelleme yapamazsın burada böyle bir hata yaptım diye bunu sürekli tekrarladığım manasına gelmiyor ayriyeten yıkıcı olmak yerine yapıcı olabilirsin
her seviyorum diyen gider gittigindede bahaneleri hazir olur icimiz hep hoşcaka ülkesi demiş ne güzel demiş üstad
her seviyorum diyen gider kimseye güven olmaz biz alistik zaten diyor
ya bu cahit zarifoglu niye hep boyle "üzüp, gidenlere" şiir yazıyor
Dünya Hikaye Güvenilmez Gerçek Olan Ölüm Diyor İçimiz Hep Bir Hoşcakal Sevdiklerimizi Toprağa Verme Kalbimize Gömme Ülkesi Demek İstiyor
Yani mutlu lugun gelsede gecici oldugunu diyor
Düşündürücü
Hepsi hikaye diyo..
Umutsuz vaka gibi
Biraz daha bunu acarsan sevinirim ne gibi mesela
Gayet açık sanki 😒
Ben anlayamadım tam olarak özellikle hastagı ne manaya geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar