Sevgilime hastayım dedim. Çok rahatsızım. Erkekler hep mi böyle?

Sevgilime hastayım dedim. Çok rahatsızım. Dünden beri attığı 2 mesaj. Beni sevdiğine eminim de. Çok zoruma gidiyor ilgisizliği. Acaba abartıyor muyum ki. Başka şehirlerde yaşıyoruz. Sizce iyi mi yapıyor üstüme düşmemekle
İlgilidir
İlgisizdir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilime hastayım dedim. Çok rahatsızım. Erkekler hep mi böyle?
Cevapla