Seviyordum istiharemiz çıkmadı ikimizde Allaha tevekkül edip bitirdik?

Sevdiğim kişinin önünde bir üni hayatı var. Ben 2 3 kişiye istihareye yatırdım iyi çıkmadı. 😭 Erkek tarafıda yattı iyi çıkmadı. 1.5 sene sonra yeni bir sayfa açıp başlamıştık 5 gün konuştuk istihare sebebiyle bitirdik. Ikimizinde hevesi kursağında kaldı. Sorum şu şu an iyi çıkmayan istihare evlilik zamanına gelindiğinde yatılsa iyi çıkma ihtimali varmı? Belki şu an Allah senelerce konuşup günaha girmememiz için böyle görmüş olabilirmiyiz? Çok kötüyüm seviyorum ama ayrılmak zorunda kaldım. Çünkü seneler sonra acı çekmek daha zor olucaktı😢
Seviyordum istiharemiz çıkmadı ikimizde Allaha tevekkül edip bitirdik?
Cevapla