
Yapma Francisco sen evlisin, bu doğru olmaz 😁😁😁
#DieAnotherDay
#AşkIlişkileri
#erkeklerneyaparkadınlarneanlar

uzun süre göz teması varsa karşı taraftan etkilenmiş olabliriz ama... etkkili konuşmanın kurllarındandır göz teması kurmak (belirli bir süre için) , konuşana analttaıklarından emin ve özgüvenli hissii katar , dinleyen kuruyorsa seni can kulağğıyla dinliyorum anlamı verir, gb.
Bunu eminim ki birçoğumuz biliyoruz ama 15 sn kuralı konuşma değil bakışma süresi
Aynısı kadınlar içinde geçerli, bunun cinsiyeti olmaz.. Kimse kimseye 15 saniye durduk yere bakmaz..
2 sebebi vardır. Ya aşıktır ya da arzuluyordur
O esnada karşındaki konuşuyorsa ve sen onu pürdikkat dinliyorsan, 15 saniye de bakılır 1 dakika da. Bilemiyorum, hemen başka şeylere yormamak lazım sanki. Ama mesele yalnızca bakışmaksa, o ayrı tabi..
Evet bakışma...
Bakma suresine gore askı hesaplamak ne kadar dogru bilinmez. Ayrica utangacim ben 3 saniyeden fazla bakamam kaciririm gözlerimi. nasil anlicam onun 15 saniyeden fazla baktigini 😄
Rica ederim bir önemi yok
Cevap
30Cevap
Burası Türkiye kızım ilk 3saniyeden sonra ne bakıyon a döner olay o yüzden bu soruyu başka bir ülkede sorman daha mantıklı
Haklısın bunu düşünmeden sordum soruyu... Ama bunun bilincindeyim. Ülkemiz böyle maalesef yapacak bir şey yok
Lütfen dikkat edelim böyle şeylere 😄😉
Tamam bir daha olmayacak
Olabilir ama başka bir şeyden de bakıyor olabilir :D
Capisci 👍👍👍
Bunun 15 saniye ile alakasi yok. Bir erkek surekli karsisindaki kizin gozlerine bakiyorsa surekli ilgileniyorsa onunla gozleri onu ariyorsa iste o kizdan hoslaniyordur. ya da asıktır.
15 sn ne kadar uzun bir süre biliyormusun? yanlış anlaşılır önce 3 sn sonra 5 sn sonra 7 sn yavaş yavaş alıştıra alıştıra bakılması daha münasip olur kapito?
Üf be francisco ya bak jfndmm ya değil tabi oyle 15 saniyeyle olsaydıı ohoo
@StolenPazZO kardeşimin de dediği gibi; bakamıyorsa aşıktır. Duygusal adamlar da var işte...
Eyvallah ustam
Birine aşık olmak için ilk 5 saniye yeter.
15 saniye bakan kesin arzuluyordur 😂😂
Dünyanın en yakisiklisii burdaymisss 🙈
Francisco 😍
15 saniye kız bakamaz. O iş nasıl oluyor? @DieAnother_Day
😕😕😕
Alakası yok mesela ben karsimdakinin dilini anlamamis frekans uyusmamissa öyle bakarım gözlerine ki ne diyo bu diye... niyet önemli ya
doğru olduğunu düşünmüyorum bu araştırmanın genelde kızınca böyle bakarım
Evet o 15 saniye boyunca bana bakmazsa bakabiliyorum :)
Ben hiç kimsenin gözlerine 15 saniye bakamam lan hele aşık olsam hiç bakamam o bana bakarken
Değil tabii ki. Göz teması iletişimin olmazsa olmazıdır
Bahsedilen konuşma unsuru olan göz teması değil, bakışma sırasındaki göz teması
Ben bakamam ki gözlerinin içine biraz utangaç olabilirim
Arkadaşlar acil yorumlara ihtiyacım var çalıştığım yerde biri var sürekli uzun uzun bakıyor durup dururken ben gözlerimi kaçırdığımda gülüyor bana hep üşüme diyor ceketimi giy diyor bende giyiyorum yanıma geldiğinde şarkı mırıldanıyor sizce nasıl duygular içinde
Ibrahim1206 ya katılıyorum. ama aksi de olabilir. piçliğine de bakıyor olabilir
Doğru. ya da çok etkilenmiş aßık olmak istiyordur. 😉😎
Bir erkek gözlerime 15 saniyeden fazla bakıyorsa gaydır.
doğruluk cesaret oynarken 1 dk falan bakıyoduk ama bir şey olmadı
15 sn ye ne ya kesiyormuyuz, savastan once gozdagimi veriyoruz 😂
Yalan bunlara inanmayın ben 30 sn bakıyorum gene tınlamıyorlar :D
konusurken bakmiyor musunuz? ben konusurken bakiyorlar 15 saniyeui de geciyordur her gun yeni bir sacmalik buluyorlar nereye bakacak insanlar konusurken
Konuşma esnasında değil bakışırken...
yok ben gerçekten seviyorsam 15 saniye bakamam sesim bile çıkmaz konuşamam bile
15 sn göze bakmak için uzun bır süre olabilir
Hahahahahaha Ulan çok güldüm ya. Şu francis ne canlar yaktı.
Dalmışta olabilir 😂 Bilinmez, genelleme olmaz..
ben seviyorsam çok bakamiyorum heyecandan
Bu adam bana baksa bende bakarım *amk
Bakamiyorsa asiktir bence
Deli kızım uyan!
Söylenenler yalan.
😜
Biliyorum ama ipuçları hiç de fena sayılmaz ha
Profilindeki yaşın doğru ise aramızda 1 yaş var. Ablasının minnoşu
15 saniye aşk için kısa bir süre..
Beş saniyede bir göz kırpıyorum ben 😂
ayrıca 2 tanede oğlu var
Bence hoslaniyodur tanidikca asik olunabilir
katılmıyorum. belki dalmıştır?
Tabi, 15 saniyeden aşağı bakanı aşıktan saymam.
şehir efsanesi o :D
Ben bakmadığım için dikkat etmem
Bir uydurma araştırma daha.
Olabilir
uzun uzun bakmam
Öyle miymiş
Olabilir belki 😏
kardeşim sigma kuralı denen bişi var değildir
Yav he he aşıktır
Sanmıyorum.
Sanmam.
Katılmıyorm
Saçma
Yok alakasız
Yalan bence
Yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar