3 sene yasadim o travmayi 2012den 2015e kadar her gun agladim pskilojiyi bozdum ve bir daha oyle asik saf temiz sevdiğim gibi sevmedim sevilmdim simdi hala pskolijim bozuk yeni toparlanmaya çalışıyorum 60 kilodan 48 kiloya dusmustim gordugumde onu ayrilinca ellerim titrerdi ayaklarim tutmazdi kalbime bicak saplnirdi onu baskasiyla evlendigini düşündüğümde iliklerime kadar o aciyi hissederdim sevmeyin cok asik olmayın eger gercekten svdiyseniz toparlanmak cok zor sevmekte sevlmekte..
ben ne kadar tövbe dahi etsem malesef yine yeniden seviyorum eskisi gibi olmasada.. ve eskisi gibi hala ayrılık sonrası travma yaşıyorum o travmanın 1 gününü hiç bir insan kaldıramazdı çok zor günlerdi çok zor izi malesef geçmiyor ve bıraktığı korku şüphe
@Azranur_20 aynen gecmia gelecegin aynasidir o yuzden benden önce cani yanmis gercekten sevmis biriyle evlilik düşünmüyorum ben onu unutamama korkuau nedir iyi bilirim unutmasina unuttum alistm fakat izleri hala duruyor
bende tam tersi acıyı tadan benim gibi acı çeken biri ile olmak istiyorum çünkü ozaman gerçekten mutluluğun değeri anlaşılır yaralarınızı beraber sararsınız :) bende iz olarak onu unutamama durumu yok sadece yeni ilişkide eskisi gibi olmayacağım beni çok yönden değiştirdi o acılar
Kardeşim bende çok ağır bi travma yaşadım. 3. Aydayım. Bana mesaj atabilirmisin. Seninle konuşmak isterim bu konuda. Yaşadığım şey seninkine benziyor gibi. @Japoneso
travmanın anasını yaşadım intihar bile ettim akla gelicek herşey yaptım alkol Esrar sigara bulaşmadım ama. fakat deliliğin kitabını yazdım tabi şimdiki aklım olsa intihar gibi saçma şeyler yapmam ama deliliğin kitabını yine yazarım çünkü bu Ruhumda var zor severim çabuk bağlanırım ama hiç kopamam hayattan koparım bir süre . çok daha sonra hayattan koptuğum uğruna olan çocuğu tamamen koparırım kendimden , hiç sevmemiş gibi duygum biter.
ve bu travmaları yaşarken bizler o sevdiğimiz insanın umrunda bile olmuyor ama biz iyi olunca kendileri kalıcı travmaya tutuluyor bizimkiler geçici ama onların daima kalıcı olcak..
8 senelik ilişkiden ayrılalı 1 seneyi geçti, şu kadarını deyim; bu travma sevginin ölçüsüne bağlı, eğer bu ölçü çoksa birde üzerine vicdan azabı bindiyse artık sizi ALLAHtan başka ne kurtarır. en basit örneği olarak; çarşıya çıktığımda koca şehirde onu görürüm diye gözlerim radar taraması yapıyor, içimde ise koca bir ümit. :(
@Gizem6590 Tam olarak aldatma diyemem ama başka bir kızla konuştum, biz birbirimizi öyle sevdikki onun hayatında tek bendim ilkte bendim, ama ben bu kuralı bozdum ve oda artık tükendi ne yazıkki :(
1 hafta boyunca her sabah kalktığımda ağladım İstemsiz bir sekilde sonra her aklıma geldığinde ağladım.. bir sey olmuştu ne oldu bilmiyorum ama hiçbisey eskisi gibi değildi.. artık ben o eski ben değildım buyuk bir bosluk buyuk bir travma.. ölüyorum sandım biran
Ben yaşadım. Duramadım yerimde 3 ülke değiştirdim. 13-14 şehir şehir gezdim. Darbe oldu baris gelmedi savas bitmedi. Gittiğim her yerde ondan bir nefes bıraktım. Belki yürür aynı sokakta ayak izime denk düser ayak izi. Oda birgün izler diye onu terk ettim. Yine de kendimi avutamadım. şu an çıkıp gelse bile onu affetmeyecem.
Yaşamadım desem yalan söylerim biterken değil de daha çok ilişki esnasındaki gereksiz tartışmalar ilişkide daha büyük travma yaratıyor ben bundan nasibimi aldım :)
Yasadim. 2 yil etkisinden cikamadim 20 kusur kilo aldim ve sonrasinda o kilolari verebilmek icin 3.5 yil ugrastim dahada oyle etkilemesine izin vermem insan ne yaparsa kendine yapiyo cunku bir cacik degismiyo
yaptığım ciddi bir hata yüzünden hakkı bir şekilde bir anda arkadaşım gibi orta da bırakıldım. en son anneme sarılmıştım karşılıklı ağlıyoduk. ondan sonra ki ilişkilerimde hep isteksiz taraf oldum.
Bu konuyu baya önemsiyorum. Ülkemizde malesef birçok genç kızın başına gelmiş travmalar var ve bu durum diğer ilişkilerine de yansıyor.
Kendi adıma konuşayım travması olan kızlarla ilgilenmiyorum çünkü beni değil başkasını seviyor gibi bir his oluşuyor. bu sebepten dolayı kesinlikle ayrıldığım kızlardan travma yapmamaya gayret ediyorum ki başarılı oluyorum galiba, tüm sevgililerim evlendi. Benden uzaktan musmutlu olsunlar bir ömür inşallahhhh :)
yaşattım galiba. bana giderken sana gözüm kapalı evimin arabamın anahtarını her şeyimi bırakıp gidebilirdim. kimseye bir daha bu kadar güvenemeyeceğim demişti. evet üzdü ama haketmişti
boyum senden kısa diyerek psikolojik rahatsızlıklar yaşayan bir mal vardı salak gibi baya da seviyodum. sonuç olarak malum sebepten ayrıldı travma ne kelime...
Kafada bitirince ve insan kendi secince ayriligi heralde travma durumlari olmuhor. Oluyorsa da az oluyor..😅 yasamadim travma falan cunku. Mantikli dusununce
ben aldığım çikolata biterken bile depresyona giriyorum ne diyorsun 😏
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Birkaç şerefsiz geldi hayatıma ama sonra hepsi ayrıldı hiçbiri mutlu olmadı birinin kalbini kırınca mutlu olan insan yoktur ya kendisi olmz ya da ilahi adalet cezasını kesiyor ztn
En İyi Cevaplar