Kardeşlerimle balkonda uyumuştuk, Yok yani nasıl beni buluyor onlara bir şey olmamış ( iyikide bana olmuş onları ısırmasın abla yüreği dayanmaz ), ayaklarımi bile ıssırmışlar , camı açık unutmuşuz, belimde 12 tane var iz kalır mi göbeğimde de varrr ne yapmam gerekiyor? kollarim vs çok kaşınıyor sprey sıktim sivrisinek ilacı vs , iz kalır mi eğer kalırsa oturur ağlarım bennn? Nefret ederim izlerden
12 tane sivrisinek ısırıgı nasıl geçer iz kalır mi?
Askerde bende kullanmadığım için sürekli maruz kalırdım sonra dayandım sürekli üstün açık yattım 3-4 hafta ama işkence gibiydi ve sonunda artık bana yaklaşmaz oldurlar :) taze kan bitti galiba
En İyi Cevaplar