Ağlamak istiyorum ağlayıp içimde ki sıkıntıları atmak istiyorum ama gözümden yaş gelmiyor. Duygularimi mı kaybettim?

Ağlamak istiyorum ama Ağlayamiyorum !
Bazen bu duruma o kadar çok sinir oluyorum ki içime atıp istemsizce yüzümü ekşitiyorum... Ve bir anda çevremde ne olursa olsun kırıp dökmek istiyorum...
Ağlamak için çözüm ne olabilir? Soğan mi doğramak lazım?
Önceden çok duygusaldim ağlayamaktan göz yaşım mi tükendi acaba 😢😢😢
Ağlamak istiyorum ağlayıp içimde ki sıkıntıları atmak istiyorum ama gözümden yaş gelmiyor. Duygularimi mı kaybettim?
Cevapla