Hayatımın en güzel 3 gününü yaşatan ukraynalı sevgilim. Sizce ukraynaya gitmelimiyim?

Selam. şu an marmaris içmeler sahilde şejlongun üzerinden bu yazıyı yazıyorum. Neden gidip yüzmüyorsun ya da tatilin keyfini çıkarmıyorsunuz diyebilirsiniz. şu an Manevi olarak çöküşteyim..

Nedeni ise 1 haftalık bayram tatiline geldiğim marmariste tesadüfen karşılaştığım Ukraynalı sevgilim Oksana.

Tanışmayı anlatayım ilk önce..

Ben ve arkadaşım denizde yüzerken bunun yüzmeye çalışması ama beceremesi üzerine konuya girdim. Nasıl yüzülceği hakkında fikirler verdim. Daha sonra yüzmesine yardımcı olmaya çalışayım derken tanıştık..

Kumsala çıkınca ona hemen bir bira ısmarlayıp yaşadığı yeri kaldığı yeri yaşını vb sordum. Kız çok sıcak kanlı ve anlayışlıydı (türk kızı gibi triplerde değil) yemyeşil gözleri ve çok tatlı bir bakışı vardı. Kızla 3-4 saat muhabbet ettik. Sonra oteline gidip yemek yiyeceğini söyledi. Bende ona beraber yemek istediğimi dışarda yemek ısmarlamak istediğimi söyledim. Ancak kız kabul etmedi akşam üstü yemekten sonra bişeyler yapabileceğimizi söyledi.

Kız hem dans etmeyi hemde müzik dinlemeyi çok seviyordu. Bende bara gitmeyi teklif ettim. Yemekten sonra barlar sokağına gidip 3-4 mekana girdik deliler gibi dans ettik. Ancak kız o kadar hareketliydiki ona ayak uyduramıyordum bazen. Neyse sabaha karşı sarhoş olduk. Benim kaldığım aparta gittik. Sabaha kadar eğlendik. Akşama kadar koynuma sarılıp uyudu. 3 gün böyle takıldık ancak kızla aramızda manevi bir bağ oluşmuştu. Mimiklerinden gülüşünden bana bakışından çok hoşlandım. Sanırım ona aşık oldum.. 3. Gün sonunda çok üzülerek onu ülkesine dün gece uğurladım Benim tatilim daha pazar gününe kadar devam ediyor ancak ne tadım var ne de tuzum. Tatilimi erken bitirmeyi düşünüyorum. Kızla ciddi birşey konuşmadık ama ayrılırken çok üzüldüm. Sizce ne yapayım? Ukraynaya gidip gelmek 1 hafta tatil yapmak ne kadara mal olur bilgi verin.. Fotoğrafları kullanmayın diye yüzümü kapattım.
Hayatımın en güzel 3 gününü yaşatan ukraynalı sevgilim. Sizce ukraynaya gitmelimiyim ?

Hayatımın en güzel 3 gününü yaşatan ukraynalı sevgilim. Sizce ukraynaya gitmelimiyim?

Hayatımın en güzel 3 gününü yaşatan ukraynalı sevgilim. Sizce ukraynaya gitmelimiyim?

Hayatımın en güzel 3 gününü yaşatan ukraynalı sevgilim. Sizce ukraynaya gitmelimiyim?





Hayatımın en güzel 3 gününü yaşatan ukraynalı sevgilim. Sizce ukraynaya gitmelimiyim?
Cevapla